کد خبر: 1086466
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
هنوز مدعیان زیادی نفهمیده اند ماهیت مساله فلسطین عقده است یا عقیده؟ دعوا بر سر خاک است یا قداست زخم برداشته دین خدا و ناموس ترک خورده روزگار!

 قاسم جعفری سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی نوشت: در پیچ و خم جاده های سر درگمی یک امت، راهزنان بی آبروی تاریخ معراجگاه پیامبرش را دزدیدند و قبله اولینش را در زیر چکمه ی کینه های چرک آلودشان حرمت زدودند.

اینک قریب به ۸۰ سال است که بهای گزاف غفلت و خیانت حکامی بی مقدار و زبون و مردمانی مبتلا به خواب خرگوشی را تمام رهروان دین مصطفی ص پیوسته می پردازند.

اسف بار تر آن که هنوز مدعیان زیادی نفهمیده اند ماهیت مساله فلسطین عقده است یا عقیده؟ دعوا بر سر خاک است یا قداست زخم برداشته دین خدا و ناموس ترک خورده روزگار؟! خاک سرزمین اقصای مقدس، که ذره ذره آن هم صد البته در برابر غاصبان غارتگر چشم ناپوشیدنی است تا چه رسد به قبله أولای دیانت محمدی ص که همه هستی امت در پایش فدایی است.

امروز از رخوت امت و غلطیدن بسیاری حکام در آغوش جحودانی که به بیان قرآن نشان دارترین دشمنان آیین محمدی اند بزرگترین درس را آموخته ایم خلق کشورکی جعلی به نام ایرائیل در زادگاه پیامبران بررگ الهی تنها مساله غصب تکه ای خاک نیست یک فننه و جنگ ترکیبی با ده ها جنبه متنوع و متفاوت است.

رحمات سرشار الهی بر آن روح بلند باد که معرکه گردان صحنه را خوب شناخت و همگان را برای فریاد آتشین بر سر آن شیطان بزرگ به میدان فرا خواند.

جان رجور امت باید از رخوت تن آسایی و افکار و اوهام سطحی و کم بها رها شود و با غور در بحار معارف و صید حقیقت آیین نجات بخش اسلام ، چراغ هدایت و مجاهدت بر فروزد و با راهبرد جنگ اراده ها مانور حضور امت احمدی را در نبرد رهایی قبله اولی به رخ عالمیان کشاند و بر فراز قله عزت و شکوفایی خیمه و خرگاه برافرازد.

آری، شکی نیست که فرزندان صادق امت امین الله ، سرزمین سرخ روی زیتون را بستر زیبای گل های رنگارنگ و شقایق های شهید نشان خواهند کرد . ما بر آن باوریم صهیونیست کف است و فلسطین زلال جاری تاریخ ، تا ابدیت . کف ها اباطیل متظاهر اما رفتنی اند و آب های مصفا مایه حیات جاودانه اند.

ای قدس! ای محک صداقت مدعیان و فرقان شرافت مندان از لشکر لئیمان! صبور باش؛ سحر نزدیک است و سپاه محمد (ص) فرزندان سلمان عاشقان منجی (عج) و سربازان روح خدا از ایران به فرماندهی سیدی که دلبسته رضای خراسان است به یاری فرزندان غیور و جهادگران صبورت خواهند آمد.

می رسد روزی که بتان در هم بشکنند و نیک سیرتان بر ساحل نجات به ترنم سرود صلح و رهایی و نغمه ی جان فزا و دلربای «« سلام هی حتی مطلع الفجر »» بپردازند.
خدایا چنین مقدر کن که چنان باد!

 

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار