کد خبر: 1086083
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در راستای انتقال پادگان ارتش می‌توانیم از ظرفیت فراهم آمده برای ایجاد شهرک سینمایی انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر در قالب فرهنگسرا و مرکز فرهنگی شهری مشهد بهره بگیریم.

حجت‌الاسلام حسن منصوریان در سخنانی پیرامون ظرفیت‌هایی که به واسطه انتقال پادگان ارتش در مشهد فراهم خواهد شد، اظهار کرد: خوشبختانه پس از ۱۷ سال گره انتقال پادگان ارتش باز شده و بدین واسطه شاهد انتفاع مردم در سهولت رفت‌وآمدها خواهیم بود. توافقات لازم در راستای انتقال پادگان ارتش صورت پذیرفته است و در این راستا به دنبال آن هستیم تا از ظرفیت‌های فرهنگی موجود در این پادگان بهره‌مند شویم.

 وی افزود: صرف نظر از سرانه‌های خدماتی که به منطقه تعلق می‌گیرد، ساختمان‌هایی در پادگان ارتش وجود دارد که از ظرفیت تاریخی بهره‌مند بوده و هویت انقلاب اسلامی در آن مشهود است. بر این اساس می‌توانیم از ظرفیت فراهم آمده برای ایجاد شهرک سینمایی انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر در قالب فرهنگسرا و مرکز فرهنگی شهری بهره بگیریم تا عموم مردم مشهد بتوانند از این بستر فراهم آمده بازدید به عمل آورند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی مشهد تصریح کرد: ساختمان‌های داخل پادگان ارتش، تاریخی و قابل استفاده است و از این رو می‌توانیم بستر فرهنگی مناسبی برای مشهد فراهم آوریم. همچنین سالن و زمین‌های ورزشی این پادگان می‌تواند با حفظ کاربری خود در اختیار مردم قرار بگیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار