کد خبر: 1084753
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
سردار قاآنی:
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه از کسانی که علیه رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کنند پشتیبانی می‌کنیم، تصریح کرد: به نابودی رژیم صهیونیستی سرعت داده می‌شود.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه صبح امروز پنجشنبه ٢۵ فروردین در نخستین مراسم سالگرد شهادت سردار حجازی جانشین نیروی قدس سپاه گفت: سردار حجازی یکی از شهدای برجسته نظام اسلامی است و در همه صحنه‌ها از جلوداران نظام بوده است.

وی افزود: این مراسمات یاد و خاطره شهدایی همچون شهید حاج قاسم سلمیانی، شهید حسین خزاری و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مقاومت است.

فرمانده نیروی قدس سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فلسطینی که در ماه مبارک رمضان به شهادت رسیدند، گفت: شهدای فلسطینی نشان دادند اسلام، ارزش‌های اسلامی و فلسطین زنده است و راه شهدا همچنان استمرار دارد. ما به تاسی از شهدا می‌توانیم راه زندگی درست را فرا بگیریم.

سردار قاآنی افزود: ما در وسط میدان مبارزه هستیم. جمهوری اسلامی ایران جلودار صحنه علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل است و ما به تاسی از شهدا راه پر عزت و عظمت آن‌ها را ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به بیانات امام راحل که فرمودند هنر آن است که بدون هیاهو‌های سیاسی و خودنمایی شیطانی برای خدا به جهاد برخیزید و خود را فدای هدف کنید، خاطر نشان کرد: شهید حجازی با تکلیف مداری، تلاش و تدبیر مصداق این سخن است.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند شهید حجازی فردی مجاهد، دارای فکری پویا و دلی سرشار از ایمان راستین و آکنده از انگیزه و عزم راسخ و نیرویی یکسره در خدمت اسلام و انقلاب بود، تاکید کرد: این مجاهد فی سبیل‌الله و این مرد میدان کار و تلاش خلاصانه و حاضر در همه صحنه‌ها که نیاز بود بدون هیاهوی سیاسی حضور داشت.

سردار قاآنی گفت: شهید حجازی مراتب مختلف مسئولیتی را در سپاه طی کرده بود، اما همچنان که رهبر در پیام فرمودند در مسئولیت‌های بزرگ سپاه خدمت کرده و در همه آن‌ها سربلند و موفق بوده و این سخن رهبر معظم انقلاب بود.

وی ادامه داد: او در مسئولیت‌های خطیر با تایید رهبر انقلاب خدمت کرده و اوج مسئولیت‌های بلند در عناوینی خیلی پایین‌تر از آن می‌ایستد و با نهایت تدبیر تلاش می‌کند.

این فرمانده شاخص جبهه مقاومت گفت: یکی از مراتب شهید حجازی برای رسیدن به شهادت اخلاص او بود و با اینکه جانشین فرمانده سپاه بود، آمد و شد جانشین فرمانده نیروی قدس و با جدیت و تلاش کار خود را انجام داد.

وی ادامه داد: در جبهه مقاومت مردم می‌دانند که شهید حجازی جز برجسته‌ترین مردان در حوزه مقاومت است و از قبل از انقلاب فعالیت‌های خود را انجام داد و زندان و شکنجه باعث نشد از راهش خارج شود و در دفاع مقدس و بمباران شیمایی خیبر حضور داشت و مسئولیت خود را انجام داد و پس از آن نیز غریب به ۱۰ سال فرمانده نیروی مقاومت بود و کمتر کسی را داریم که چنین مراحل مقاومت را داشته باشد.

سردار قاآنی گفت: سردار حجازی پس از حضور در جبهه مقاومت و خط مقدم مقابله با صهیونیست با برنامه‌ریزی توانست موفق و سربلند باشد و سید حسن نصرالله او را جزء دوستان با تدبیر و جزء برنامه‌ریزان جبهه مقاومت و با تدبر تعبیر می‌کنند.

وی با اشاره به تحولات منطقه گفت: جوانان مقامت با علمیات‌های خود تمام سیستم رژیم صهیونیستی را به هم زده‌اند. یک جوان فلسطینی تمام ارکان رژیم صهیونیستی را می‌لرزاند بعد این‌ها سر و صدا می‌کنند و قصد جنگ با ایران اسلامی را دارند؟

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه از کسانی که علیه رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کنند پشتیبانی می‌کنیم، تصریح کرد: به نابودی رژیم صهیونیستی سرعت داده می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار