کد خبر: 1084166
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
با اعلام یک رسانه پرتغالی، مهدی طارمی در دیدار فردای پورتو مقابل ویتوریا گیمارش بازهم نیمکت نشین خواهد بود.
 تیم فوتبال پورتو فردا یکشنبه در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ پرتغال به مصاف ویتوریا گیمارش خواهد رفت. این بازی به وقت محلی ساعت ۱۸ برگزار می‌شود و رسانه‌های ورزشی این کشور پیش بینی کرده‌اند مهدی طارمی بازهم نیمکت نشین خواهد بود.

روزنامه «رکورد» در این ارتباط خبر داده است که تاثیرات «فابیو ویرا» به عنوان جایگزین مهدی طارمی در دو بازی گذشته باعث شده است تا سرمربی پورتو بازهم این بازیکن را در ترکیب اصلی قرار بدهد و مهاجم ایران باید برای بازگشت به ترکیب، بیشتر صبر کند.

نیمکت نشینی مهدی طارمی در پورتو از بازی با بواویشتا آغاز شد؛ زمانی که تست کرونای این مهاجم دقایقی پیش از این مسابقه مثبت اعلام شد و وی برای طی کردن دوران قرنطینه به خانه بازگشت. علاوه بر این، طارمی دو بازی تیم ملی ایران با کره جنوبی و لبنان را از دست داد و وقتی به پرتغال بازگشت، مجدداً برای بازی برابر سانتاکلارا نیمکت نشین شد.

در هر دو مسابقه پورتو، «فابیو» عملکرد فوق العاده ای داشت و در غیاب طارمی موفق شد یک گل برابر بواویشتا و دو گل برابر سانتاکلارا به ثمر برساند.

همچنین روزنامه «اوژوگو» به چالش طارمی و «زیدو» دو بازیکن مسلمان پورتو در بازی‌های پیش رو پرداخته است. به نوشته این روزنامه، برگزاری بازی‌های پورتو پیش از غروب آفتاب (از جمله بازی فردا با گیمارش) باعث سخت شدن کار این دو بازیکن مسلمان می‌شود اما برگزاری بازی‌ها بعد از غروب آفتاب فرصت افطاری به آنها می‌دهد.

تیم پورتو در حال حاضر با ۷۶ امتیاز صدرنشین لیگ پرتغال است و اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا با ۷۰ و ۶۱ امتیاز دوم و سوم هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار