کد خبر: 1082595
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
دعوت دو باره از حسین کنعانی زادگان به تیم ملی بار دیگر ثابت کرد در فوتبال ایران اخلاق مداری و رعایت بدیهیات اخلاقی چندان مهم نیست!
فریدون حسن

مدافع لژیونر تیم ملی در اقدامی غیر اخلاقی حریم تیم ملی را بازیچه هوس بازی قرار داد اما ظاهرا برای آقایان فدراسیون نشین و سرمربی تیم و مسئولان کمیته اخلاق این مسائل مهم نیست. برای کنعانی زادگان تشکیل جلسه دادند و حکم صادر کردند اما او در دو بازی بعدی مقابل عراق و امارات حضور داشت و حالا هم برای دو بازی مقابل کره جنوبی و لبنان به اردو دعوت شده است.جالب اینکه حکم کمیته اخلاق میگوید او دو جلسه از همراهی تیم محروم است اما آقایان در پاسخ به اینکه چرا کنعانی زادگان دعوت شده می گویند :« حکم محرومیت او برای دو بازی دوستانه است!»
جالب است نه؟ یعنی بازیکن هر کاری دلش خواست انجام دهد و خیالش راحت باشد که فقط از چند بازی دوستانه محروم می شود. حکمی که با توجه به مشکلات برگزاری بازیهای دوستانه و کمبود و نداشتن این قبیل بازیها برای تیم ملی عملا اجرایی نمی شود یا در بازی مقابل تیم های درجه چندم و کم اهمیت فوتبال اجرایی می شود. یعنی «هیچ» یعنی آقای کنعانی زادگان و بقیه بازیکنان اگر دلتان خواست بازهم مخفیانه کسی را دعوت کنید خیالتان راحت باشد.نهایتا یک یا چند بازی دوستانه را از دست می دهید.
سئوالی که باید از آقایان پرسید این است که آیا برای شما محرومیت ناشی از مسائل اخلاقی فقط به بازیهای دوستانه محدود می شود؟
خب اگر پاسخ مثبت باشد (که نوع برخورد با کنعانی زادگان این را نشان میدهد) باید فاتحه این فوتبال را خواند. فوتبالی که ظاهرا هر چقدر پیشرفت می کند و موفقیت بدست می آورد در ازای آن از مسائل اخلاقی دور می شود و این مهم برای کسی هم اهمیت ندارد. بازیکنان میلیاردی بگیر فوتبال با این نوع برخورد آقایان بیشتر تشویق به کارهای مشابه می شوند و باید منتظر باشیم ببینیم کنعانی زادگان بعدی تیم ملی کیست و چه زمانی دستش رو می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار