کد خبر: 1077846
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه ارزشمند و ذخیره گران‌بهای ملت هستند، گفت: بخش مهمی از عزت و سرافرازی ملت ایران به دانش‌آموزان بر می گردد.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در دیدار با مدیران سازمان دانش‌آموزی استان لرستان به مناسبت دهه فجر با گرامیداشت دهه فجر گفت: بخش مهمی از عزت و سرافرازی ملت ایران به دانش‌آموزان به عنوان سرمایه ارزشمند و ذخیره گران‌بها یک ملت هستند، برمی‌گردد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران باید به گونه‌ای طراحی و اجرا شود که حتی یک استعداد و ظرفیت از دانش آموزان هدر نرود، افزود: این موضوع را باید از مسئولان مربوطه مطالبه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مطالبه‌گری در استان باید به گفتمان مبتنی بر منطق، اخلاق، استدلال، کار علمی و کارشناسی و همچنین به دور از مطالب غیر علمی باشد و دانش‌آموزان به عنوان یک ذخیره ارزشمند و گران‌بها  همان‌گونه که ۱۳ آبان سال ۵۷ را رقم زدند نقش مهمی در مطالبه‌گری دارند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان داشت: : کمر رژیم ستم شاهی وقتی شکست که مدارس کشور تعطیل شد و دانش‌آموزان و معلمان آشکارا در صف انقلاب ایستادند.

وی از دانش آموزان به عنوان رویش‌های انقلاب یاد کرد و گفت: دانش آموزان در استان لرستان در همه جهت‌ها قبل و بعد از انقلاب و در مقاطع مختلف نظام نقش آفرینی کردند و امروز کشور به این رویش‌ها در کنار تجربه‌های پیشکسوتان نیازمند است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه رشد و بالندگی کشور باید از درون آموزش و پرورش رقم بخورد، تصریح کرد: رشد و بالندگی کشور از طریق آموزش و پرورش توسط عموم معلمان به ویژه معلمان امور تربیتی عملیاتی می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار کرد: تعیین سرنوشت همه بخش‌های کشور به آموزش و پرورش برمی‌گردد و راه پیشرفت کشور علم آموزی، پژوهش، تحقیق و پایبندی به ارزش‌های دینی و اسلامی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار