کد خبر: 1077528
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
فرماندار خرم آباد:
طولابی، بر ضرورت تسریع در روند واکسیناسیون کرونا تأکید کرد و گفت: در این راستا باید مردم را به زدن واکسن تشویق و مراکز ثابت و سیار افزایش یابند.

به گزارش جوان از خرم آباد، «جعفر طولابی»، امروز(9بهمن)، در در جلسه ستاد کرونا شهرستان خرم آباد اظهارداشت: سرعت تغییر رنگ بندی کرونایی در شهرستان‌های مختلف و همه گیری سویه اُمیکرون زنگ خطری بوده که نیازمند توجه بیشتر است.

فرماندار خرم آباد افزود: اعضای ستاد باید در راستای مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری ازگسترش سویه امیکرون تمهیدات لازم را انجام دهند.

وی بر ضرورت تسریع در روند واکسیناسیون تأکید کرد و گفت: باید مراکز ثابت و سیار تزریق واکسن کرونا افزایش یابد و اداره بهداشت شهرستان از نظر دارویی و درمانی آمادگی همه جانبه داشته باشند.

طولابی با اشاره به اینکه  بر اساس تصمیم گیری ستاد استانی کرونا مقطع ابتدایی به مدت یک هفته مجازی شده است، گفت: آموزش حضوری سایر مقاطع با رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

وی با تأکید بر راه اندازی گشت‌های تخصصی و مشترک دستگاه‌های متولی و تشدید نظارت‌ها، عنوان کرد: نظارت ها باید در تمامی مراکز خصوصاً مراکز تجمعی همچون رستوران‌ها و مراکز اقامتی بیشتر شود.

فرماندار خرم آباد گفت: فعالیت همه صنوف خرم آباد و سالن‌های ورزشی و هتل‌ها و رستوران‌ها و همچنین ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری را بر اساس سامانه هوشمند کنترل بیماری کرونا منوط به داشتن کارت واکسن و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم ملی و مذهبی پیش رو در اماکن مسقف طبق دستور ستاد ملی کرونا با رعایت محدودیت زمانی، جمعیتی و رعایت تمامی پروتکل‌های اعلامی از سوی این ستاد عملی است.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار