کد خبر: 1077455
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی دهه فجر را فرصتی برای تبیین اهداف و آرمان های انقلاب عنوان کرد و گفت: با بهره مندی از این ظرفیت باید آرمان های انقلاب بین نسل نو تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، به خبرنگار جوان گفت: ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن57، دهه ای به یاد ماندی و سرنوشت ساز بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در ۱۰ روز رویدادها و حوادث مهمی به وقوع پیوست، افزود: این حوادث سرنوشت ساز منجر به تشکیل حکومت اسلامی شد.

وی با اشاره به اینکه در طول این سال ها برنامه های فراوان و مختلفی برگزار شده است، تصریح کرد: این اقدامت کافی نیست و باید بیشتر به این مهم پرداخته شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر ضرورت تقویت و گسترش برنامه های دهه فجر از سوی نهادهای اجرایی و فرهنگی گفت: باید جشن های انقلاب با محوریت مردم برگزار شود.

وی تصریح کرد: ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی است تا ناگفته های انقلاب بیان شود و جوانان امروز با اهداف و آرمان های انقلاب و امام راحل آشنا شوند.

برنامه های دهه فجر امید آفرین و آگاهی بخش باشد

امام جمعه خرم آباد بر ضرورت تربیت جوانانی انقلابی تأکید و خاطرنشان کرد: بیان اهداف و آرمان های انقلاب و نهادینه سازی ارزش ها، بصیرت افزایی در جامعه و تربیت جوان انقلابی لازمه ادامه راه انقلاب است.

وی بیان داشت: برنامه های دهه فجر باید امید آفرین، نشاط آور و آگاهی بخش باشد و در این راست از ظرفیت های مردمی،  جوانان انقلابی و حزب الهی، گروه های جهادی با مشارکت تمام سازمان‌های دولتی، غیر دولتی و مردم نهاد استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، عدالت خواهی و مقابله با زورگویان است و این آرمان ها باید بین نسل امروز و آینده تبیین شود.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار