کد خبر: 1077438
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
استاندار لرستان مطرح کرد؛
زیویار، گفت: سهم استان از تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه، در سفر رئیس‌جمهور به لرستان به هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان ارتقا یافت.

به گزارش جوان از لرستان، «فرهاد زیویار»، در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان لرستان اظهاردشت: در جلسه اعطای تسهیلات «بند الف  تبصره ۱۸»  اعتباراتی کم بهره برای کارآفرینان و واحدهای تولیدی در نظر گرفته ‌شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه  از «بند الف تبصره ۱۸» قانون بودجه در کل کشور ۳.۹ درصد معادل هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان است، افزود: در سفر رئیس‌جمهور به لرستان، این رقم به هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان ارتقاء پیدا کرد.

زیویار یادآور شد: میزان اعتبار تخصیص داده شده به استان لرستان با سهم بانک‌ها حدود ۵۱۶ میلیارد تومان است که‌ این پروسه روال مشخصی دارد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه ۱۹ طرح از طرف پارک علم و فناوری مطرح که اکثر آنها با نظرموافق تصویب شد، عنوان کرد: طرح‌هایی نیز از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارائه شد که جهت کار کارشناسی، دقت بیشتر و تسریع، همه این طرح‌ها به کارگروه مربوطه ارجاع و پس از بررسی‌های لازم تصویب نهایی خواهند شد.

زیویار بیان کرد: تسهیلات در نظر گرفته شده برای صنایع تولیدی، شرکت‌های دانش‌بنیان و اشخاص حقیقی و حقوقی لرستان فرصت مناسبی بوده که در این راستا تقاضاهای فراوانی ارائه شده است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار