کد خبر: 1077361
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰

درحالی که پسر دانشجویی مدعی است سارقان خشن در حادثه زورگیری قسمتی از زبانش را قطع کرده‌اند مأموران پلیس در بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند ردی از سارقان ثبت نشده است.
به گزارش «جوان» ساعت ۱۲ شامگاه چهارشنبه، ششم بهمن ماه مأموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب با تماس تلفنی شهروندی از کشف پیکر نیمه‌جان پسر جوانی در خیابان جمالزاده‌شمالی باخبر و راهی محل شدند.
مأموران پلیس در محل حادثه با پیکر زخمی پسر ۲۶ ساله‌ای به نام کامران روبه‌رو شدند که از دهانش خون جاری بود، بنابراین پیکر نیمه‌جان پسر زخمی را برای درمان به بیمارستان منتقل کردند که مشخص شد وی از ناحیه‌های مختلف بدن زخمی و حتی قسمتی از زبانش هم کنده شده است.
در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، ساعت ۱۴ روز پنج‌شنبه، هفتم بهمن به مأموران پلیس خبر رسید پسر زخمی به هوش آمده است. وی در تحقیقات پلیسی مدعی شد چند سارق خشن به او حمله کرده و قسمتی از زبانش را هم کنده‌اند.
با توجه به حساسیت حادثه، قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کردند.
پسر زخمی در ادعایی گفت: من دانشجوی ارشد تجهیزات پزشکی دانشگاه تهران هستم و در خیابان جمالزاده‌شمالی هم خانه‌ای اجاره کرده‌ام و تنها زندگی می‌کنم. نیمه‌شب چهارشنبه در خیابان جمالزاده‌شمالی در حال رفتن به خانه‌ام بودم که ناگهان چند پسر موتورسوار به من نزدیک شدند و راه مرا سد کردند. همان ابتدا متوجه شدم آن‌ها قصد سرقت دارند که تصمیم به فرار گرفتم، اما آن‌ها مرا دوره کردند و نگذاشتند فرار کنم. سارقان خشن از من خواستند اموالم را به آن‌ها تحویل دهم که این بار تصمیم گرفتم از همسایه‌ها با داد و فریاد درخواست کمک کنم که ناگهان روی سرم خراب شدند و مرا به شدت کتک زدند. آن‌ها با چاقو به جانم افتادند و ضربات متعددی به پا‌ها و دستانم و حتی به صورت و گردنم زدند، به طوری که همه بدنم را خون فرا گرفت. پسران خشن تلفن همراهم و اموال قیمتی‌ام و حتی خودکار فلزی گران‌قیمتم را هم از من گرفتند و با همان خودکار ضرباتی به دهانم زدند که با آن ضربات قسمتی از زبانم کنده شد و بعد هم بی‌هوش شدم تا اینکه روی تخت بیمارستان به هوش آمدم.
زورگیری خیالی
با طرح این شکایت تیم جنایی برای شناسایی متهمان به محلی که شاکی اعلام کرده بود سارقان به وی حمله کرده‌اند، رفتند و دوربین‌های مداربسته محل را بازبینی کردند، اما هیچ ردی از سارقان پیدا نکردند. مأموران فیلم‌های ضبط شده در محل ادعایی را یک ساعت قبل و یک ساعت بعد از حادثه به صورت کامل بازبینی کردند، اما دوربین‌ها هیچ درگیری‌ای را ضبط نکرده بودند. از طرفی هم مأموران لباس‌های پسر زخمی را بررسی کردند که در آن هیچ اثر پارگی که نشان از ضربات چاقو به بدن وی باشد، پیدا نکردند. همچنین تیم پزشکی هم اعلام کرد زخم‌های روی بدن پسر دانشجو دگرزنی نیست و خودزنی است که همگی حکایت از آن داشت پسر دانشجو به دلایلی روایت عجیبی از زورگیران خیالی مطرح کرده است. پس از آن، مأموران دوباره سراغ شاکی رفتند، اما وی دوباره همان ادعای قبلی را تکرار کرد و گفت از چند سارق خشن به اتهام زورگیری و قطع قسمتی از زبانش شکایت دارد.
تحقیقات درباره این حادثه تا روشن شدن زوایای پنهان آن ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار