کد خبر: 1076988
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی کشوردر افتتاحیه بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مشهد مقدس گفت: خدمت به قرآن و اهل بیت علیهم السلام در آن افتخار است.
حجت الاسلام دکتر ادیانی گفت:خداوند را شاکریم در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) در جوار مضجع شریف ثامن الحج در خدمت کارکنان خدوم و شریف انتظامی، به خصوص نخبگان قرآنی هستیم.
وی بیان داشت: بر خود واجب دانستم به پاس قدردانی در این برنامه حضور داشته و در خدمت همکاران باشم. البته جاذبه‌ای به نام حضرت رضا علیه السلام هم مزید بر علت شد که انگیزه‌ها را مضاعف می‌کند.
حجت الاسلام ادیانی افزود: بنده هنگام تلاوت قرآن از شوق گریه کردم به پاس اینکه در کشوری زندگی می‌کنیم که خدمت به قرآن و اهل بیت علیهم السلام در آن افتخار است. درهمه امور انتظامی، معنویت و تمسک به قرآن وجود دارد. اهمیت دادن به قرآن کریم و حضور مستمر فرماندهان و کارکنان در جلسات انس با قرآن، در راستای تربیت پلیس مکتبی و قرآنی مورد انتظار فرماندهی معزز کل قوا می‌باشد.
وی یادآور شد: مغز قرآن همان ولایت پذیری است که در عمل باید اثبات شود. این خاندان اهل بیت علیهم السلام مظهر رحمت هستند که محور آنها، فاطمه است؛ فاطمه‌ای که پدرش پیغمبر همسرش امام علی علیه السلام و فرزندانش شباب اهل جنت هستند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی کشور اضافه کرد: بنده قاری یا حافظ نیستم، ولی دائم التلاوت هستم و این افتخار را دارم که هر روز، حداقل ۵۰ آیه به نیت اهل بیت علیهم السلام می‌خوانم و این نکته را هم بدانید تفکر و اندیشه اسلامی اهل بیت علیهم السلام با اندیشه آمریکایی دو خط متفاوت است و این دلیل نمی‌شود که ما اگر این را بپذیریم، آن نیز در کنارش داشته باشیم بلکه این موضوع فقط باعث جدایی ما از حکومت الهی می‌شود.
وی افزود: حتی آیت الله مصباح در این خصوص فرمودند حتی بدترین ایرانی، از ۱۰۰ آمریکایی برتر است، زیرا شاید مسلمان اشتباه کند، ولی گناه او از فراموشی و غفلت است و همان موقع پشیمان و نادم میشود.
حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در بخش پایانی سخنان خود گفت: تشکر ویژه می‌کنم از کلیه دست اندرکاران برنامه از جمله سردار بهرامی و همکاران محترمشان و همچنین مجموعه محترم ف. انتظامی در خراسان رضوی انشاالله که اجرشان با حضرت رضا علیه السلام؛ و انشاالله که این راه که راه سعادت ماست، به لطف ائمه اطهار ادامه داشته باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار