کد خبر: 1076719
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
سرمربی گل‌گهر می‌گوید اگر ۷ امتیاز کسر شده از این تیم بازگردد، می‌توانند قهرمان لیگ برتر شوند.
تراکتور گل‌گهر فردا (یکشنبه) در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: تراکتور تیم پرشورهاست. من چندین سال در این تیم بوده‌ام و خاطرات خوبی از حضور در تراکتور دارم. در تراکتور فراز و نشیب‌هایی را همراه این تیم تجربه کردم. در مجموع خاطرات خوبی با مردم آذربایجان و هواداران تراکتور داشتیم.

او با بیان این که شرایط آب‌وهوایی، بازی فردا را دشوار خواهد کرد با اشاره به کسر هفت امتیاز از تیمش گفت: ما مشکلات خودمان را داریم و هر چه از لحاظ روحی و روانی کار می‌کنیم، نشاط تیمی بازنمی‌گردد. باز هم از بازیکنان تشکر می‌کنم که با تمام مشکلاتی که به خاطر کسر هفت امتیاز داریم، نهایت تلاش خود را می‌کنند. بازی بسیار خوبی در جام حذفی ارائه کردیم، اما از فرصت‌های خود استفاده نکردیم و حذف شدیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ادامه داد: ان‌شاءالله آن هفت امتیاز برگردد. اگر این اتفاق بیفتد، تیم از لحاظ روانی برمی‌گردد و می‌توانیم مدعی اول قهرمانی باشیم. امیدواریم این اتفاق مهم رخ دهد و حق به حق‌دار برسد، چون ظلمی که به مجموعه گل‌گهر و تیم ما کردند، در تاریخ فوتبال بی‌سابقه است. شاید به خاطر حضور امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر بوده است.

قلعه‌نویی گفت: هنوز امیدوار هستیم و تا لحظه آخر تلاش می‌کنیم تا شرایط خوبی در جدول پیدا کنیم. اگر هفت امتیاز را به ما برگردانند، با روند فعلی تیم می‌توانیم مدعی حضور در رده‌های بالایی جدول باشیم. امیدوارم بازی خیلی خوبی انجام شود و با سه امتیاز از تبریز برگردیم، چون واقعاً به این سه امتیاز نیاز داریم و شرایط گل‌گهر با این امتیازات بهتر می‌شود. فعلاً که در عالم برزخ هستیم!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار