کد خبر: 1076413
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی گفت: ما با رییس فدراسیون کشتی در مورد حضور تیم اصلی در بازی‌های آسیایی صحبت کردیم، اما در این چند وقت اخیر دیالوگ‌ها تغییر کرده است.
 پیمان فخری در مورد زمان برگزاری جلسه عالی بازی‌ها بیان کرد: جلسه آینده ستاد عالی بازی‌ها شنبه دو هفته دیگر برگزار می‌شود و در مورد مابقی رشته‌ها امکان حضور رشته‌هایی که امکان شرکت در بازی‌های آسیایی داشته باشند، بررسی می‌شود. گزارش کارشناسی می‌دهیم بعد از آن از فدراسیون‌ها دعوت می‌شود. در این مرحله رشته‌های بدمینتون، اسکواش، تنیس و سه گانه برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند. در مورد جنسیت، ماده‌های شرکت کننده در جلسات بعدی ستاد تصمیم گیری خواهد شد.

او در مورد برگزار نشدن جلسه ستاد برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: در حیطه اختیارات من نیست، هیات اجرایی باید تصمیم گیری کند. در جلسه یکشنبه هیات اجرایی تصمیم گیری شود.

فخری در پاسخ به این پرسش که مگر با کشتی در مورد اعزام تیم اصلی به بازی‌های آسیایی صحبت نداشتید که الان دبیر آن را تکذیب می‌کند؟ تصریح کرد: من بر اساس صحبتی که شخصا با دبیر داشتم، گفتم، اما در این چند اتفاقاتی افتاده و دیالوگ‌ها تغییر کرده است. علاقه‌مند به این روند نیستیم در این خصوص واکنشی هم نشان ندایم. مصاحبه‌ای بود که دبیر کرد و امیدوارم موضوع زودتر برطرف شود.

او در پاسخ به این پرسش که کمیته برنامه مشخصی برای بازی‌ها ندارد که به فدراسیون‌ها اعلام کند؟ تصریح کرد: برنامه اصولی داریم. کشتی هم ۱۸ اسفند به بعد کارش را با کمیته دنبال می‌کند.

فخری در مورد عملکرد سابر در جام جهانی گرجستان گفت: فکر می‌کنم آزمونی را پشت سر می‌گذارند، زیرا تیم خیلی وقت بود تحت کنترل من مسابقه می‌داد. به ویژه در بخش انفرادی باید رفته رفته نقطه اتکا به من را دست بدهند، چون خیلی به من عادت کرده بودند. البته در تیمی پنجم شدند که افتخار بزرگی است.

او در پاسخ به این پرسش که در مورد والیبال هم مانند کشتی ابهامی دارند یا خیر؟ تاکید کرد: در مورد والیبال ابهام نداشتیم. ما با هر دو رییس فدراسیون کشتی و والیبال برای اعزام تیم اصلی به بازی‌ها صحبت کردیم نمی‌دانم چرا می‌گویند حرفی زده نشده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار