کد خبر: 1076395
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از تشکیل کمیته مبارزه با فساد و سلامت اداری در این صندوق خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: حسین عامریان در این باره اظهار کرد: شفافیت و مبارزه با فساد سرلوحه برنامه‌های صندوق است و تشکیل کمیته مزبور نیز در همین راستا است.

وی افزود: در راستای شفافیت هر چه بیشتر فعالیت‌های صندوق و شرکت‌های تابعه و مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی نخواهیم داشت. همچنین همه تلاش ما بر شفافیت در تصمیمات سازمانی و مبارزه با هرگونه تعارض منافع اشخاص حقیقی یا حقوقی با منافع صندوق فولاد استوار خواهد بود.

عامریان ادامه داد: پیرو ابلاغ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر ایجاد واحد مستقل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات در کلیه سازمان‌های تابعه وزارتخانه، این اداره کل نیز در ستاد صندوق بازنشستگی فولاد تشکیل و رسما فعالیت خود را از تاریخ یکم دی ماه آغاز کرده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد اظهار کرد: موضوع نظارت و بازرسی در صندوق از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین دلیل تصمیم گرفته شد بازرسی به صورت یک واحد مستقل از حراست تشکیل شود.

عامریان گفت: نگاه بازرسی معطوف به پیشگیری و اصلاح روش‌های ناکارآمد است و این اداره کل به عنوان چشمان مدیریت صندوق در جهت صیانت از مجموعه فعالیت خواهد کرد.

وی با اشاره به انتصاب محمد علی نوده به عنوان مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات صندوق بازنشستگی فولاد، وی را مدیری پاک‌دست و دارای سوابق مدیریتی ارزنده در بخش‌های بازرسی سازمان‌ها دانست و گفت: به مدیران‌عامل شرکت‌های تابعه ابلاغ کرده‌ام با این اداره کل نهایت همکاری را به عمل آورند.

عامریان گفت: ما فرصت آزمون و خطا نداریم. هر چند نگاه من به آینده و نه گذشته است، اما اگر در جایی منافع ذی‌نفعان صندوق تضییع شده باشد حتما در جهت احقاق حق ایشان اقدام خواهم کرد.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار