کد خبر: 1076343
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

تحقیقات پلیس تهران برای بازداشت عامل یا عاملان قتل مردی پولدار که با شلیک گلوله و اصابت ضربه چاقو داخل خودرو به کام مرگ رفته است جریان دارد.
به گزارش جوان، شامگاه دوشنبه ۲۷‌دی ماه پسر جوانی در تهران با اداره پلیس تماس گرفت و کلمات بریده بریده در حالی که گریه امانش نمی‌داد اعلام کرد پدرش را داخل خودروی ۲۰۶ او به قتل رسیده است. با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری‌۱۳۳ شهر زیبا راهی محل حادثه در یکی از خیابان‌های نزدیک بزرگراه ستاری شدند. مأموران پلیس روی صندلی قسمت شاگرد خودرو با جسد غرق در خون مرد ۶۰‌ساله‌ای به نام ایرج روبه‌رو شدند که بریده‌گی‌های گردنش حکایت از آن داشت با ضربات متعدد چاقو به گردنش به قتل رسیده بود.
در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت قاضی مصطفی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کردند.
بررسی‌های تیم جنایی نشان داد مقتول مرد ثروتمندی بوده که در کار خرید و فروش و توزیع تجهیزات مربوط به آتش‌نشانی فعالیت می‌کرده‌است.
مهمان خواهرم بودیم
همچنین مشخص شد مقتول داخل خودروی ۲۰۶ پسرش و در نزدیکی خانه او به دست فرد یا افراد ناشناسی به قتل رسیده است. تیم جنایی در نخستین گام از پسر مقتول تحقیق کردند که وی گفت: پدرم مرد پولداری بود و همراه مادرم در آپارتمانی در یکی از خیابان‌های پاسداران زندگی می‌کرد. همه ما امشب خانه خواهرم شام دعوت بودیم و به همین خاطر من و پدرم ساعتی قبل از حادثه به قنادی رفتیم و مقداری شیرینی خریدیم و راهی خانه خواهرم در همین نزدیکی شدیم. در راه بودیم که متوجه شدم وسیله‌ای را در خانه‌ام جا گذاشته‌ام که تصمیم گرفتم به خانه‌ام بروم و وسیله را بردارم و بعد به خانه خواهرم برویم.
در نزدیکی خانه‌ام خودروام را متوقف کردم، اما پدرم گفت که داخل خودرو منتظر من می‌ماند که از خودرو خارج شدم و به خانه‌ام رفتم. دقایقی بعد وقتی برگشتم دیدم پدرم روی صندلی خونین افتاده‌است. با دیدن این صحنه شوکه شده بودم که به سرعت با اورژانس و اداره پلیس تماس گرفتم و با داد و فریاد از همسایه‌ها درخواست کمک کردم، اما پدرم در دم فوت کرده بود.
من متوجه نشدم چه فردی یا افرادی پدرم را با چه انگیزه‌ای به قتل رساندند، چون پدرم اهل درگیری و نزاع نبود و با کسی هم دشمنی نداشت.
شلیک به سر
در حالی که بررسی‌های تیم جنایی حکایت از آن داشت مقتول با افرادی اختلاف مالی داشته‌است، تیم پزشکی قانونی در معاینات اولیه در محل حادثه اعلام کرد مقتول ابتدا با شلیک گلوله به سرش به قتل رسیده و در ادامه قاتل یا قاتلان با چاقو به او ضربه زده‌اند. بررسی‌ها نشان داد قاتل که فرد آشنا یا ناشناسی بوده به بهانه احوال پرسی یا پرسیدن سؤالی با دست به شیشه خودرو زده و زمانی که مقتول شیشه را پایین آورده با اسلحه کمری به سر او شلیک کرده و بعد هم با چاقو به او ضربه زده‌است.
همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی مأموران به دستور بازپرس جنایی با بررسی دوربین‌های مداربسته حادثه و تحقیقات فنی در تلاشند که عامل یا عاملان قتل مرد ثروتمند را شناسایی و دستگیر و زوایای پنهان این حادثه را بر ملا کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار