کد خبر: 1076293
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
مجمع عمومی شرکت اتوبوسرانی در چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران تشکیل و رئیس و منشی و دو ناظر این مجمع انتخاب شدند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: مهدی چمران امروز در چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ۲۹ دی ماه روز غزه گفت: روز غزه یادآور مبارزات مردم مبارز و پیگیر غزه است که همین ایستادگی آن‌ها باعث شده این روز به نام غزه نام گذاری شود تا حمایت‌های جهانی را برای حمایت از این مردم جمع کند.

وی گفت: غزه منطقه‌ای است که از نظر وسعت به اندازه تهران است، اما در مقابل اسرائیل با جنایت کاری که دارد و نیرو‌های نظامی که در اختیار دارد ایستاده است. شهری که هیچ ندارد، اما با این قدرت و شدت ایستادگی می‌کند. با نهر‌هایی که زیر زمین زده اند امکانات اندکی برای خود فراهم می‌کند و با همین امکانات اندک توانستند در مقابل اسرائیل چندین بار بایستد و موفق شود. بی تردد خط شهادت به این پیروزی‌ها می‌انجامد.

وی ادامه داد: این مردم با تصمیم ایستادگی مقابل اسرائیل جنایت کار ایستادند و امیدواریم به زودی به پیروزی نهایی برسند. به همه مردم فلسطین و غزه اعلام می‌کنیم جدا در حمایت آن‌ها ایستاده ایم و امیدواریم شاهد پیروزی‌های آن‌ها باشیم.

چمران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ۳۰ دی ماه سالگرد آتش سوزی ساختمان پلاسکو و فروریختن این ساختمان اشاره کرد و افزود: این حادثه برای ما فاجعه بزرگی بود و انتظار نداشتیم چنین اتفاقی رخ دهد. با همه جانفشانی‌های که شد این ساختمان فروریخت و تعدادی از آتش نشان‌های ما جان خود را از دست دادند و متاسفانه هنوز بحث شهادت و موارد دیگری که وجود داشت و باید انجام می‌شد انجام نشده وخانواده آن‌ها مشکلاتی دارند که امیدواریم شهردار تهران و معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران با تلاش و پیگیری نسبت به حل این مشکلات اقدام کنند. امیدواریم شاهد این باشیم که این مشکلات هر چه زودتر حل و فصل شود.

وی تاکید کرد: در آن هنگام تلاش بسیاری توسط دوستان ما انجام شد و آقای قالیباف اقدامات تحسین برانگیزی انجام دادند حادثه بزرگی بود، اما درکمترین زمان ممکن جمع شد هرچند که دوستی‌ها و دشمنی‌ها و جهت گیری‌های سیاسی باعث شد موارد زیادی مطرح شود. امیدواریم در شهر تهران از حوادثی این چنینی جلوگیری شود. متاسفانه در تهران شرایط خوبی از این نظر نداریم و ساختمان‌های پرخطری وجود دارد که باید باهماهنگی دستگاه‌های مرتبط برای آن‌ها فکری اندیشیده شود. ان‌شاءالله نه تنها برای ما بلکه برای هیچ شهری چنین حوادثی رخ ندهد.

در ادامه این جلسه مهدی چمران با اشاره به تشکیل مجمع عمومی شرکت اتوبوسرانی به عنوان نخستین دستور جلسه امروز سه شنبه شورای شهر گفت: باید مجمع عمومی شرکت اتوبوسرانی در این جلسه تشکیل شود و پس از آن به دستورات بعدی جلسه برسیم. برابر قانون مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی خود، شورای شهر تهران است که باید رئیس، دو نفر ناظر و یک منشی آن با انتخابات تعیین شود.

به گزارش ایسنا، در ادامه جلسه مهدی چمران به عنوان رئیس مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی پیشنهاد شد که با اکثریت آرا به عنوان رئیس انتخاب شد. سوده نجفی نیز با اکثریت آرا به عنوان منشی و حبیب کاشانی و میثم مظفر با اکثریت آرا به عنوان ناظرین مجمع انتخاب شدند.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار