کد خبر: 1075814
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
کلنگ ساخت ۳۲ واحد مسکن خیرساز برای مددجویان تحت حمایت زنجان به زمین خورد و قرار است این خانه‌ها در عرض ۲۰ ماه آماده و تحویل خانواده‌های هدف شود.

کلنگ ساخت ۳۲ واحد مسکن خیرساز برای مددجویان تحت حمایت زنجان به زمین خورد و قرار است این خانه‌ها در عرض ۲۰ ماه آماده و تحویل خانواده‌های هدف شود.
سید مرتضی بختیاری که برای حضور در آیین کلنگ‌زنی پروژه ۳۲ واحدی مسکن احداثی مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع) برای مددجویان تحت حمایت به زنجان سفر کرده بود در این مراسم گفت: تأمین مسکن برای مددجویان بسیار حائز اهمیت است و وجود خیران در این رابطه می‌تواند بسیار کمک‌حال بوده و فضا را برای کار در این حوزه فعال کند. وی تصریح کرد: با توجه به مراسم کلنگ‌زنی، انتظار داریم این واحد‌ها ظرف مدت ۲۰ ماه در اختیار مددجویان قرار گیرد که این امر کمک بسیار خوبی برای خانواده‌های تحت پوشش است. بختیاری با تأکید بر اینکه مسکن یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌های تحت پوشش است، ادامه داد: با برنامه‌ریزی و بهره‌مندی از توان ارگان‌های مرتبط می‌توانیم گام‌های مؤثری برداشته و بخشی از مشکلات را برطرف کنیم؛ البته در این راستا نیاز به پشتیبانی همه‌جانبه و حضور خیران داریم. در این مراسم مدیرکل راه و شهرسازی زنجان نیز بااشاره به اینکه در استان در حوزه مسکن محرومان اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: ۱۵۰۰ خانواده محروم در استان زنجان که تحت پوشش نهاد‌های حمایتی هستند، نیاز به مسکن دارند که برای این افراد در قالب طرح‌های مختلف سعی شده است مسکن تهیه شود. مسعود بیات‌منش تصریح کرد: در این راستا کمیته‌ای در شورای مسکن استان با عنوان کمیته مسکن محرومان تشکیل شده است تا همه موارد در این حوزه جمع‌آوری و برای رفع آن اقدامات لازم انجام شود. وی با بیان اینکه خوشبختانه بنیاد مستضعفان همکاری خوبی در رابطه با تأمین مسکن محرومان در استان انجام داده است، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام با در اختیار قرار دادن زمین مورد نیاز تلاش دارد تا در این حوزه کمک‌‎حال ما باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار