کد خبر: 1075597
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
امام جمعه ازنا:
حجت الاسلام سپهوند، بر ضرورت اهمیت تبیین و ترویج فرهنگ اقامه نماز بین نسل نو تاکید کرد و گفت: باید در امور پرورشی اقامه نماز در اولویت باشد.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام «علی سپهوند»، امروز(22دی)، در مراسم تجلیل از ائمه جماعات مدارس شهرستان ازنا اظهارداشت: اولویت کاری در آموزش و پرورش به خصوص در حوزه  پرورشی، باید اقامه  نماز و ترویج احکام دینی در مدارس باشد.

امام جمعه ازنا افزود: نهادینه سازی ارزش ها بین نسل جوان و نوجوان امری مهم برای تربیت نسلی انقلابی و مصون سازی در برابر هجمه های فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ وسیله ای مستحکم تر و دائمی تر از نماز برای ارتباط با خدا وجود ندارد، با ترویج ارزش های دینی بین نسل نو باید جلوی رواج آسیب های اجتماعی گرفته شود.

حجت الاسلام سپهوند ادامه داد: برگزاریِ این جلسه برای قدردانی از زحمات شما ائمه جماعات است که برای ترویج و توسعه فرهنگ نماز تلاش می‌کنید.

وی با اشاره به اثرگذاری کار معنوی بر نوجوانان، گفت: شما که کار نهادینه کردن مفاهیم دینی (صداقت، شجاعت، ایثار و فداکاری و ... ) بین نوجوانان را به عهده گرفته اید در واقع جهاد فی سبیل الله می کنید.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار