کد خبر: 1075204
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
امام جمعه کوهدشت:
لرستان- حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به ظرفیت فضای مجازی برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان گفت: با بهره مندی از این ظرفیت باید تهدیدها به فرصت تبدیل شود.

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به جنگ نرم و تلاش دشمن در فضای مجازی، بیان داشت: بصیرت و هوشیاری لازمه مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان و تبدیل تهدیدها به فرصت است.

امام جمعه کوهدشت بر ضرورت مبارزه با دشمنان در جبهه جنگ نرم تأکید کرد و افزود: باید مسئولان فضای مجازی کشور هوشیار باشند و شبکه ملی اطلاعات راه اندازی شود و از پلتفرم های داخلی حمایت شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در سایه جنگ ادارکی می خواهد در اراده مردم و مسؤولان سستی ایجاد کنند و در این راستا از فضای مجازی بهره می برند‌.

حجت الاسلام طهماسبی عنوان کرد: فضای مجازی ظرفیتی عظیم برای مقابله با توطئه ها و هجمه های فرهنگی دشمنان است که نباید از آن غافل شد.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی، مدیریت و حرکت جهادی باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و با گسترش فعالیت های تبلیغی در فضای مجازی جلوی هجمه های دشمن گرفته شود.

حجت الاسلام طهماسبی اظهار کرد: تقویت فعالیت های فرهنگی تبلیغی امری مهم برای تقویت معنویت و ارتقای سطح فرهنگی جامعه بوده و جامعه را در برابر هجمه های فرهنگی مصون می سازد./9451/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار