کد خبر: 1075147
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
مسئول مالی مرکز وکلای قوه قضاییه استان لرستان:
سبزواری، کارآموزان باید اخلاق و رفتار حرفه ای وکالت را رعایت نمایند و در جلسات محاکماتی دادگاه احترام و شان دادگاه و قضات و کارکنان دادگستری را رعایت کنند.

به گزارش جوان از لرستان، حاج مهرداد سبزواری، گفت: دوره کار آموزی وکلا ۱۸به ماه است که در این مدت تحت نظر وکلای سرپرست که از وکلای دادگستری با تجربه و پایه یک دادگستری هستن  فعالیت می کنند.

وی افزود: در این مدت می باست به شعبات مختلف حقوقی و کیفری مراجعه و از پرونده ها با موضوعات مختلف گزارش تهیه نمایند.

مسئول مالی مرکز وکلای قوه قضاییه استان لرستان عنوان کرد: دوره های مختلف آموزشی به صورت آنلاین و حضوری با استفاده از اساتید دانشگاه برگزار می شود که کارآموزان مکلف به حضور در کلاس های آموزشی مخلتف حقوقی هستند.

وی با بیان اینکه سمینارهای حقوقی با موضوعات گوناگون برگزار خواهد شد، عنوان کرد: کارآموزان تمامی پرونده های را که به عنوان وکیل حضور پیدا می نمایند و قرار داد وکالت دارند باید با هماهنگی وکلای سرپرست خود و با استفاده از راهنمایی آنان فعالیت کنند.

سبزواری افزود: کارآموزان باید میزان دقیق حق الوکاله دریافتی خود را در قرار دادهای وکالت ذکر نمایند و مطابق تعرفه تمبر وکالت را باطل نمایند و همچنین سهم ۵ درصد مرکز را نیز پرداخت نمایند تا مرتکب تخلف مالیاتی نگردند.

وی ادامه داد: کارآموزان باید اخلاق و رفتار حرفه ای وکالت را رعایت نمایند و در جلسات محاکماتی دادگاه احترام و شان دادگاه و قضات و کارکنان دادگستری را رعایت کنند و همچنین احترام وکلای طرف مقابل و اصحاب دعوا را داشته باشند.

سبزواری بیان کرد: از کارآموزان خواسته شد که در حد توان به مرکز وکلا قوه قضائیه استان لرستان کمک و مساعدت جهت خرید ساختمان مناسب در شان مرکز وکلا قوه قضائیه استان لرستان را داشته باشند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار