کد خبر: 1074611
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری:
حجت الاسلام والمسلمین مبلغی بر ضرورت تبیین ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی تأکید کرد و گفت: تبیین ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی برای تربیت نسلی انقلابی ضروری است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، ظهر امروز در مراسم بزرگداشت دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مصلی الغدیر خرم آباد به ویژگی دشمن شناسی شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت:  سردار سلیمانی  دارای شخصیت اسراتژیک بود و نگاه راهبردی داشت و تاکتیک های دشمن را می شناخت.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری به شجاعت شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: سردار دلها وصفی بدون اغراق برای شهید سلیمانی است و تبیین ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی برای تربیت  نسلی انقلابی ضروری است.

وی اظهار کرد: شخصیت سردار سلیمانی دینی و اسلامی است و در مکتب  اسلام و امام حسین(ع) پرورش یافته است.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی به اهممیت تحلیل صحیح شخصیت سردار سلیمانی اشاره و بیان کرد: برای دستیابی به ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی باید تحلیل های واقع بینانه و دقیق داشته باشیم.

 وی در ادامه عنوان داشت: تحلیل صحیح شخصیت سردار سلیمانی و شخصیت های از این دست باید به مولفه های شناختی دینی و اسلامی توجه شود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مولفه های تحلیل اجتماعی و تحلیل شخصیت های اجتماعی و شخصیت های الهی از فصول قابل پی گیری در مراجعه به روایات اهل بیت عصمت و طهارت است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: در تحلیل شخصیت بزرگان باید به مؤلفه های اساسی که رابطه خدا و انسان و آسمان و زمین را می تواند در یک نظم هماهنگ، نظم تربیت افزا و شخصیت ساز قرار دهد، توجه کنیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار