کد خبر: 1074583
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
رییس شورای سیاست گذاری ائمه کشور:
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: شهید سلیمانی زندگی شهیدانه داشت و مصداق آیه ۲۳ سوره احزاب بود که کار خود را با شهادت به پایان رساند، طبق این آیه مومن صادق، شهید یا منتظر شهادت است.

حجت الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری امروز در مراسم دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در مدرسه علمیه شهید شفیعی مشهد اظهار داشت: شهید سلیمانی زندگی شهیدانه داشت و مصداق آیه ۲۳ سوره احزاب بود که کار خود را با شهادت به پایان رساند، طبق این آیه مومن صادق، شهید یا منتظر شهادت است.

وی افزود: شهید سلیمانی روشن ضمیر، بصیر و بی‌تکلف بود و برای تحقق امر ولی فقیه از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کرد و همه را پای کار می‌آورد و بسیج می‌کرد.

حجت الاسلام حاج علی‌اکبری عنوان کرد:  زمانی از شهید سلیمانی تقاضا کردند نامزد ریاست جمهوری شود و وی پاسخ داد من مدتها است نامزد شهادت هستم و به دنبال آن می‌روم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: نگاه افرادی مانندشهید سلیمانی به ولی امر، بر اساس مبانی اعتقادی قوی مانند نگاه به امام معصوم (ع) است و این نگاه در عالی‌ترین سطح در شهید سلیمانی وجود داشت.

وی افزود: شهید سلیمانی به دنبال این بود که ببیند تمایل امام او چیست و مقید بود که سخت‌ترین ماموریت‌ها را به دوش بگیرد و به این فکر می‌کرد که با خبر پیروزی به خدمت امام خود برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار