کد خبر: 1074364
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
مدیر انتقال برق اردبیل:
مدیر انتقال برق استان اردبیل گفت: شرکت انتقال برق آذربایجان تلاش می‌کند تا 4 پروژه مهم و زیربنایی را در حوزه انتقال در استان اردبیل اجرایی و عملیاتی کند.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اردبیل، معینی در حاشیه نشست هماهنگی اجرا و توسعه طرح‌های حوزه انتقال برق در اردبیل اظهار کرد: شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان برای اجرای این 4 خط در استان اردبیل 260 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است.

وی تصریح کرد: از این رقم 240 میلیارد تومان صرف احداث خط تقویتی 4 مداره اردبیل به سمت آرتا می‌شود که برای اجرای این پروژه در منطقه‌ کمی‌آباد فعالیت‌های گسترده‌ای آغاز شده است.

مدیر انتقال برق استان اردبیل گفت: در کنار این پروژه زیربنایی و مهم سعی بر این است تا از ظرفیت به وجود آمده برای اجرایی شدن 3 پروژه اساسی دیگر به ارزش 20 میلیارد تومان استفاده شود تا در غرب اردبیل با احداث پست و 2 دستگاه فیدر زمینه پایداری برق فراهم آید.

معینی افزود: فیدرهای احداثی برای شهرک گلخانه‌ای پارس‌آباد کارآیی خواهد داشت و ما به راحتی می‌توانیم از این ظرفیت در جهت پایداری برق و استفاده سرمایه‌گذاران در این شهرک بهره‌برداری کنیم.

وی خط 2 مداره تأمین انرژی را در آرتا پلاست یادآور شد و خاطر نشان کرد:‌ در این شهرک خصوصی نیز سعی بر این است تا با اجرایی شدن این خط پایداری شبکه رقم بخورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر