کد خبر: 1074334
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
نماینده عالی دولت در استان البرز:
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باید افکار عمومی را از اهداف اقتصادی دولت آگاه کنیم، چراکه ساماندهی های صورت گرفته در حوزه های مختلف به نفع مردم بویژه دهک های پایین جامعه است، چون میلیاردها دلار یارانه های پنهان موجبات شکاف اجتماعی را فراهم کرده بود.

مجتبی عبداللهی در جلسه شورای معاونین استانداری و فرمانداران استان که با حضور مدیران کل جهاد کشاورزی و شرکت گاز استان، در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت یوم الله 9 دی و سالروز شهادت اسوه مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی، افزود: هر هفته به تناسب موضوعات و دغدغه های استان، مدیران کل برای پاسخگویی به مسائل و شرح عملکرد و برنامه های خود در این نشست حاضر می شوند.

وی ادامه داد: تمامی فرمانداران و مدیران استان در حوزه های مربوطه باید بر روند تولید، توزیع و عرضه کالاها بویژه کالاهای اساسی نظارت دقیق داشته باشند.

عبداللهی گفت: اکنون هیچ گونه کمبودی در تامین کالاهای مورد نیاز مردم وجود ندارد و تنشی در بازار نیست بنابراین برای حفظ این شرایط باید حضور میدانی داشته باشیم و اجازه سو استفاده به سودجویان و مخلان نظم ندهیم.

وی افزود: باید افکار عمومی را از اهداف اقتصادی دولت آگاه کنیم، چراکه ساماندهی های صورت گرفته در حوزه های مختلف به نفع مردم بویژه دهک های پایین جامعه است، چون میلیاردها دلار یارانه های پنهان موجبات شکاف اجتماعی را فراهم کرده بود.

استاندار البرز گفت: سود و عواید این یارانه ها در سفره مردم کمرنگ بود و در شرایط کنونی که به دلایل مختلف کشور با تحریم و تنگناهای اقتصادی مواجه است ولی می تواند با افزایش یارانه ها به دهک های مختلف جامعه و همچنین برداشتن ارز ترجیحی در بسیاری حوزه ها به مدیریت عادلانه درآمد بین مردم بپردازد.

وی افزود: به طور قطع این شیوه مدیریت که با تصمیم سران 3 قوه در پیش گرفته می شود، مزایای فراوانی برای مردم و اقتصاد کشور همراه خواهد داشت.

عبداللهی همچنین پس از ارائه گزارش غفاریان مدیرعامل شرکت گاز استان، گفت: باید تمامی موانع رفع شود و پروژه گاز بوئین زهرا به کرج در موعد مقرر تکمیل شود، همچنین انتظار می رود ظرف مدت زمان منطقی و در اسرع وقت البرز بلحاظ گازرسانی به استان سبز تبدیل شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار