کد خبر: 1074169
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
آیین گرامیداشت روز بصیرت با حضور فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی، مسئولان محلی و اقشار مختلف و بسیجیان ملکان در حسینیه هدایت این شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه عاشورا  در این آیین، ملت ایران را ولایتمدار، بابصیرت و همیشه در صحنه دانست و اظهار داشت: بیشتر ملت در هر قشر و صنفی دارای بصیرت هستند و در طول ۴۲ سال گذشته در صحنه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس و خاموش کردن فتنه‌ها در صحنه حضور یافته‌اند.

سردار عباسقلی‌زاده فتنه سال ۱۳۸۸ را در راستای خواست آمریکا و رژیم صهیونیستی و علیه اسلام، انقلاب و ملت ایران عنوان کرد و افزود: حضور حماسی ملت ایران در صحنه در روز عاشورا بساط فتنه را جمع کرد و در حقیقت فرهنگ عاشورایی دوران دفاع مقدس بار دیگر در زمینه برچیدن فتنه تبلور یافت.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه هشت سال مذاکره با دشمن در برجام، مشکلات متعدد برای ملت ایران بوده و کشورمان در طول تاریخ از مذاکره نفعی ندیده است.

وی تاکید کرد: اکنون همه باید مواظب باشند زیرا دشمنان در سناریو جدید درصدد سوءاستفاده از مطالبه‌های به حق صنفی در جهت ایجاد تجمع و ناامن کردن کشور است.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه سخنان خود ولایتمداری و مردمی بودن را از علل محبوبیت سردار شهید سلیمانی ذکر کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در نماز شهید سلیمانی سه بار رضایت قلبی خود را از ایشان اعلام کردند.

وی با بیان اینکه داعش دست‌پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی بود، خاطرنشان کرد: هدف این گروه تروریستی از بین بردن اسلام از شیعه تا سنی با پرچم اسلام بود اما شهید سردار سلیمانی با شجاعت در برابر آنان ایستاد و به پیروزی رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر