کد خبر: 1073467
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
مردی در بلژیک پس از اقدام برای دریافت نهمین دُز واکسن کووید-۱۹ دستگیر و به تلاش برای دریافت گواهی واکسیناسیون برای افراد واکسن‌گریز در ازای دریافت پول متهم شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: این مرد ۳۳ ساله با در دست داشتن اوراق هویت فرد دیگری در یک مرکز واکسیناسیون حاضر شد که پیش از انجام تزریق از سوی کارکنان آن مرکز به عنوان فردی که مدام برای دریافت واکسن مراجعه می‌کند، شناسایی شد.

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که این فرد با وجود دریافت هشت دُز واکسن کووید-۱۹ از سلامت کامل جسمی برخوردار است و از عارضه خاصی رنج نمی‌برد.

پلیس بلژیک هنوز هویت او و افرادی که از طریق او گواهی واکسیناسیون دریافت کرده‌اند را اعلام نکرده، ولی برای آن‌ها پرونده جعل اسناد تشکیل داده است.

به گزارش یورونیوز، دولت بلژیک در پی همه‌گیری سویه امیکرون محدودیت‌های اجتماعی تازه‌ای را به اجرا می‌گذارد. بر پایه این محدودیت‌ها از ۲۶ دسامبر (دو روز آینده) بازار‌های سرپوشیده کریسمس، سینماها، تئاتر‌ها و سالن‌های کنسرت تعطیل خواهند شد و مسابقات ورزشی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. همچنین الزام پوشیدن ماسک در فضا‌های عمومی سرپوشیده و قانون کار از خانه برای چهار روز در هفته و تعطیلی بار‌ها و رستوران‌ها پس از ساعت ۱۱ شب به قوت خود باقی خواهد ماند.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار