کد خبر: 1072934
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
فرماندار:
فرماندار ملکان گفت: ستاد مدیریت بحران این شهرستان که چند روز قبل از شروع بارش‌های اخیر تشکیل شد، همچنان در آماده‌باش کامل قرار دارد و عوامل اجرایی آن طی شبانه‌روز گذشته نسبت به رفع آبگرفتگی معابر اقدام کرده‌اند.

بهمن قائلی  افزود: جلسه اعضای این ستاد طی روز گذشته، جمعه به صورت مجازی تشکیل شد تا آبگرفتگی معابر در سریع‌ترین زمان ممکن رفع شود. 

به گفته وی کلیه پرسنل شهرداری‌ها، راهداری، هلال احمر، انتظامی و همکاران فرمانداری در حال گشت‌زنی و رفع مشکل آبگرفتگی برخی معابر هستند.

وی افزود: دیشب نیز در زیر گذرها و ورودی شهر چند مورد آبگرفتگی گزارش شده بود که با پای کار بودن دستگاه‌های مربوطه رفع شد.

شهردار ملکان نیز از شهروندان بابت آبگرفتگی در برخی معابر عمومی این شهر عذرخواهی کرد و اظهار داشت: عوامل زحمتکش خدمات شهری شهرداری از لحظه اولیه بارش‌ها به حالت آماده‌باش کامل درآمدند و به بازگشایی انسدادهای احتمالی جوب‌ها، کانال‌ها و غیره اقدام کردند.

«لطف‌اله کاظمی» نقص در زیرساخت‌های شهری را موجب آبگرفتگی و جاری شدن روان‌آبها در معابر دانست و افزود: مدیریت شهری ملکان در صدد آسیب‌شناسی و بررسی کامل موضوع و شناسایی دقیق نقاط مشکل‌آفرین است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر