کد خبر: 1071666
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به درخشش فاطمه خلیلی به عنوان بهترین بازیکن بازی با نروژ
تیم ملی هندبال بانوان ایران که برای نخستین بار در مسابقات جهانی حاضر است، بازی مقابل نروژ، بهترین تیم جهان، را با نتیجه ۴۱-۹ واگذار کرد، اما این باخت نکته‌ای زیبا داشت که با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود و حتی تحسین فدراسیون جهانی را نیز برانگیخت

تیم ملی هندبال بانوان ایران که برای نخستین بار در مسابقات جهانی حاضر است، بازی مقابل نروژ، بهترین تیم جهان، را با نتیجه ۴۱-۹ واگذار کرد، اما این باخت نکته‌ای زیبا داشت که با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود و حتی تحسین فدراسیون جهانی را نیز برانگیخت. فاطمه خلیلی، دروازه‌بان ایران، که درخشش‌های بسیاری در میدان داشت به عنوان بهترین بازیکن بازی معرفی شد و این خبر آنچنان احساسات او را به همراه داشت که شبکه‌های اجتماعی را نیز به حرکت درآورد. در پایان بازی نیز بازیکنان تیم ملی نروژ پیراهن این تیم را امضا کرده و تقدیم او کردند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران در این خصوص مرور شده است.
محمدحسین رفیعی:
فاطمه خلیلی دروازه‌بان تیم ملی هندبال بانوان ایران در مسابقات جام جهانی در بازی مقابل نروژ تیمی که ۷ مدال المپیک،۱۰ مدال از جام جهانی و ۸ مدال طلای قهرمانی اروپا رو در کارنامش داره بهترین بازیکن زمین شناخته شد. مبارکت باشه بانوی هندبال ایران.
کاربری با نام «خانم رستگار»:
فاطمه خلیلی ثابت کرد میشه چهل و یکی گل خورد، ولی بهترین بازیکن زمین شد، چون نذاشت تیمش خیلی بیشتر از این گل بخوره؛ اگه هنوز قهرمان زندگی خودتون نیستین بدونین اوضاع می‌تونست بدتر از این باشه، ولی شما نذاشتین. مرسی فاطمه واسه این همه روحیه.
کاربری با نام «مالون»:
بهترین قسمت بازی یک‌طرفه هندبال ایران- نروژ و باخت ۴۱-۹ ایران این بود که علاوه بر ناباوری همه بهترین بازیکن دروازه‌بان ایران بود که ۱۸ تا سیو داشت و بعد تشویق جانانه نروژی‌ها و تماشاچیان برای این بازی ایران. #فاطمه_خلیلی
مهتا قره‌داشی:
فاطمه خلیلی به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم ملی هندبال ایران و نروژ در رقابت‌های قهرمانی جهان معرفی شد. اشک‌های دروازه‌بان ایران به همراه تشویق تماشاگران و بازیکنان نروژ لحظه زیبایی را در سالن خلق کرد. پاداش صبر... مرسی دختر قوی.
سعید ملکی:
لحظه معرفی فاطمه خلیلی به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم‌های ملی هندبال ایران و نروژ در بازی‌های جهانی و اشک‌ها و شادی‌ها و تشویق‌های او و همبازی‌ها و تیم نروژ و تماشاگران... و ما. زنده‌باد شیرزنان ایران‌زمین.
حامد پهلوانی:
درسته ایران با اختلاف بازی مقابل نروژ رو باخت. اما فاطمه خلیلی اون‌قدر خوب تو این بازی درخشید که بهترین بازیکن بازی انتخاب شد و مورد تشویق همه سالن قرار گرفت. شیر مادر و نان پدر حلالت دختر سرزمینم.
احسان فارسی:
۱۸ تا سیو، دمت گرم، شاهکار بی‌نظیر فاطمه خلیلی. دروازه‌بان ایران تو جام جهانی هندبال که برای اولین بار وارد این مسابقات شدند و تحسین فدراسیون جهانی را هم در پی داشت.
سمیه باغی:
هزار آفرین به فاطمه خلیلی دروازه بان ایران در جام جهانی هندبال که شاهکار آفرید. تیم ایران برای اولین بار وارد این مسابقات شده است و به گفته فدراسیون جهانی، ایران رؤیایی بازی کرد...
میثم معصومی:
خیلی باید خودساخته باشی که حتی در حالی که شکست سختی خوردی، ولی باز با تمرکز کامل سعی کنی بهترین کارت رو انجام بدی. باشد تا من هم از فاطمه خلیلی یاد بگیرم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار