کد خبر: 1071587
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

راننده تاکسی اینترنتی با همدستی دوستش که بعد از آشنایی با زنی پولدار او را با انگیزه سرقت با ضربات تبر به قتل رسانده و جسدش را مثله کرده بود، سرانجام به قتل اعتراف کرد.
به گزارش جوان، ۱۶ آبان ماه امسال مردی با مراجعه به پلیس پایتخت مأموران را از ناپدید شدن همسر صیغه‌ای‌اش باخبر کرد و گفت: «مدتی قبل در فضای مجازی با زن جوانی به نام لعیا آشنا شدم. او را صیغه کرده‌بودم و هرازگاهی به خانه‌اش که در غرب تهران بود، می‌رفتم. چند روزی بود که متوجه شدم او در فضای مجازی آنلاین نیست. از نگرانی با او تماس گرفتم، اما پاسخ تماس‌هایم را نداد. تصمیم گرفتم به خانه‌اش بروم، اما او در خانه هم نبود و خودرو‌اش نیز در پارکینگ نبود. وقتی وارد اتاقش شدم دیدم در گاوصندوقش باز است و خالی از دلار‌ها و یورو‌ها بود. لعیا زن پولداری بود و قصد داشت از ایران خارج شود. نگرانم بلایی سرش آمده‌باشد.»
با اعلام این خبر تحقیقات برای یافتن زن جوان آغاز شد تا اینکه در آخرین تماس تلفن همراه مشخص شد او با مرد جوانی به نام مبین تماس داشته است.
مبین که راننده تاکسی اینترنتی بود بازداشت شد. او وقتی مورد تحقیق قرار گرفت در توضیح به مأموران گفت: «چند هفته قبل زن جوان را به عنوان مسافر سوار کردم. او در ماشین نشسته بود که سر صحبت باز شد و گفت تنها زندگی می‌کند و فقط یک شوهر صیغه‌ای دارد که هرازگاهی به او سر می‌زند. او شماره‌اش را داد و قرار شد کار‌های شخصی او را برایش انجام دهم و هر جایی که می‌خواست برود تماس می‌گرفت و او را می‌رساندم. چند باری هم او را مقابل یک سفارت رساندم که فهمیدم قصد خروج از کشور را دارد. حالا چند روزی است که دیگر تماسی نگرفته و من هم از او بی‌خبر هستم.»
بعد از این توضیحات دوست مبین به نام آرین نیز بازداشت شد، اما او نیز مدعی شد از سرنوشت زن جوان اطلاعی ندارد. تحقیقات ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پلیس در بازرسی خانه مبین، خودروی‌۲۰۷ و گوشی تلفن همراه آن زن را کشف کردند و در بازرسی از خانه آرین مقداری دلار و یورو که متعلق به زن جوان بود نیز کشف شد. به این ترتیب مبین بار دیگر مورد تحقیق قرار گرفت که این بار مدعی شد لعیا آخرین بار خودرو‌اش را امانت نزد او گذاشته بود تا به کشور امارت سفر کند.
با اظهارات ضد نقیض راننده جوان روند تحقیقات نشان داد زن جوان از هیچ کدام از مرز‌های هوایی و زمینی از کشور خارج نشده‌است، بنابراین او بار دیگر مورد بازجویی قرار گرفت تا اینکه متهم روز گذشته نزد قاضی دشتبان، بازپرس ویژه قتل تهران به قتل با همدستی آرین اعتراف کرد و در شرح ماجرا گفت: «بعد از آشنایی با لعیا فهمیدم او زن پولداری است و مقدار زیادی دلار، یورو و طلا دارد. همین باعث شد وسوسه شوم و در این مورد با دوستم صحبت کردم. روز حادثه طبق نقشه لعیا را به بهانه یک مهمانی به خانه‌ام دعوت کردم. ماجرا را از قبل با آرین در میان گذاشته بودم و نقشه قتل او را طراحی کرده بودم. وقتی او وارد خانه شد من و آرین با تبر او را غافلگیر کردیم و بعد از قتل جسدش را مثله کردیم. هر قسمت از بدن را در نقاط مختلف اطراف شهر تهران رها کردیم سپس خودرو، تلفن همراه، ۹۸‌هزار دلار و تعداد زیادی سکه و مقدار زیادی یورو و اسناد از گاوصندوق خانه‌اش سرقت و فرار کردیم.»
با ثبت این اظهارات، تحقیق از متهمان در حالی‌که هنوز ردی از تکه‌های جسد به دست نیامده است از سوی کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی جریان دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار