کد خبر: 1071233
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ از روز سه شنبه ۱۶ آذرماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و داوطلبان تا ۲۳ آذر فرصت دارند در آزمون ثبت نام کنند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در روز‌های چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ و جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد در آذرماه انجام می‌گیرد.

پذیرش دانشجو در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ بر اساس قانون «سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی» مصوب ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ مجلس شورای اسلامی و همچنین آیین نامه اجرایی مربوطه و مصوبات «شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی» و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و پذیرش آزمون صورت خواهد گرفت.

رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش درج شده است و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به اینجا از آن استفاده کنند.

شرایط و ضوابط در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ اطلاع رسانی خواهد شد.

با توجه به امکان اصلاح عناوین رشته‌ها و یا سایر اطلاعات در جداول مجموعه‌های امتحانی تا زمان شروع ثبت‌نام، ملاک نهایی، اطلاعات درج شده در دفترچه راهنمای ثبت نام خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار