کد خبر: 1071211
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
با حضور ریاست فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی.
نهمین دوره مسابقات سنگنوردی قهرمانی ارتش در گرایش سرطناب با حضور ۵۰ ورزشکار پایور و دانشجو در قالب ۸ تیم از نیرو‌ها و سازمان‌های تابعه ارتش در دو بخش تیمی و انفرادی به میزبانی تربیت بدنی نیروی هوایی ارتش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، سرهنگ خلبان شریف عزیزی جانشین سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تشکر از میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی عقاب نیروی هوایی ارتش، رشته سنگنوردی را یکی از رشته‌های کاربردی و مهم در ارتش عنوان و خاطر نشان کرد: خوشبختانه هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی ارتش یکی از فعال‌ترین و پویاترین هیئت‌های ورزشی ارتش محسوب می‌شود.
وی افزود: هیئت کوهنوردی ارتش در طول سال با برگزاری مسابقات مختلف از جمله سنگ نوردی و اجرای برنامه‌های کوهنوردی و کوهپیمایی فصلی و برگزاری کلاس‌های تخصصی کوهنوردی برای خانواده بزرگ ارتش، نقش بسیار اثرگذاری در ارتقای آمادگی جسمانی کارکنان ایفا می‌کند.
گفتنی است در پایان این مسابقات در بخش تیمی تیم‌های نیروی زمینی ارتش، دانشگاه افسری امام علی (ع) و دانشگاه علوم و فنون فارابی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند؛ و در بخش انفرادی نیز آقایان علی کمالی از نیروی زمینی، جواد شیبانی از نیروی هوایی و حسین قاسمی زاده از نیروی زمینی به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند
 
نهمین دوره مسابقات سنگنوردی قهرمانی ارتش برگزار شد
 
نهمین دوره مسابقات سنگنوردی قهرمانی ارتش برگزار شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار