کد خبر: 1071169
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰

مرد جوانی که در پوشش مسافر بر، اموال چند زن جوان را بعد از خوراندن آبمیوه مسموم سرقت کرده‌بود، حین ارتکاب جرم بازداشت شد.
به گزارش جوان، چندی قبل زن جوانی با مراجعه به اداره پلیس از مرد جوانی به خاطر سرقت پول و طلاهایش در پوشش مسافربر شکایت کرد و گفت: «ساعتی قبل منتظر تاکسی بودم که یک خودروی پراید توقف کرد. سوار شدم و در ماشین سرگرم بازی با تلفن همراهم بودم که بین راه راننده سر صحبت را باز کرد و از من پرسید آیا جایی مشغول کار هستم یا نه؟ او مدعی بود می‌تواند شرایط استخدام را در شرکت‌های مختلف فراهم کند. حتی می‌گفت می‌تواند خودرو و دلار را به قیمت کارخانه و دولتی خریداری کند. بعد از شنیدن صحبت‌هایش فکر کردم او فرد قابل اعتمادی است به همین خاطر وقتی آبمیوه تعارف کرد آنرا قبول کردم، اما بعد از خوردن آن بیهوش شدم و دیگر چیزی نفهمیدم.»
شاکی ادامه داد: «بعد از آنکه به هوش آمدم و متوجه شدم راننده زمان بیهوشی همه پول نقد و طلا‌هایی را که همراه داشتم سرقت کرده است و مرا در محله‌ای خلوت، بین شمشاد‌های پارک آن حوالی رها کرده است و گریخته است.»
تلاش برای شناسایی راننده خودروی پراید ادامه داشت که با طرح چندین شکایت مشابه مشخص شد راننده سارق، بعد از سرقت از شاکیان که همگی زنان جوان بودند، آن‌ها را در محله‌های خلوت یا بین شمشاد بوستان‌های اطراف شرق تهران رها کرده و گریخته است. شاکیان نیز یا بعد از به هوش آمدن یا حین بیهوشی، به کمک افراد رهگذر به بیمارستان منتقل شده‌اند.
با به دست آمدن این اطلاعات، تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت، سرانجام پلیس موفق شد در یک عملیات غافلگیرانه، متهم را حین سرقت از زن جوانی به همین شیوه شناسایی و بازداشت کند. مرد جوان به اداره پلیس منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت. او با اقرار به جرمش مدعی شد اعتیاد به مواد مخدر شیشه داشته است و برای تأمین هزینه‌های زندگی مرتکب سرقت شده است. او درباره اموال سرقتی نیز مدعی شد، بعد از فروش آن‌ها مقداری از پول را صرف هزینه‌های زندگی و مقداری را نیز برای تهیه مواد خرج کرده است.
تحقیقات برای شناسایی دیگر شاکیان احتمالی ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار