کد خبر: 1071146
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: سفرهای استانی باعث می‌شود رئیس جمهور دقیق‌تر با مسائل و مشکلات مردم آشنا شود و ما می‌بینیم آقای رئیسی در همان بازدید میدانی دستورات لازم برای حل مشکلات را صادرمی‌کند.

جعفر راستی نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور امر بسیار مطلوبی است و نباید این سفرهای استانی محدود به یک مسئول باشد و همه مسئولان باید دیدارهای مردمی را در برنامه کاری خود داشته باشند.

وی افزود: سفرهای استانی باعث می‌شود تا رئیس جمهور از نزدیک مشکلات مردم را ببیند و بسیار تفاوت است بین آنچه از طریق نامه و گزارش مکتوب به دست رئیس جمهور برسد تا اینکه در بازدید میدانی با آن مواجه شود.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همه مسئولان باید در بین مردم حاضر شوند و از نزدیک و به صورت میدانی در جریان مشکلات مردم قرار گیرند. ما می‌بینیم آقای رئیسی در میدان حاضر می‌شود و در همان میدان دستورات لازم برای حل مشکلات مردم را صادر می‌کند.

راستی خاطرنشان کرد: اینکه مسئولی پشت درهای بسته کار خود را انجام دهد و از پشت شیشه‌های خودرو نگاهی گذرا به سطح جامعه داشته باشد هیچ وقت نمی‌تواند مشکلات مردم را درک و آنها را حل کند.

وی در پایان گفت: حتی اگر مشکلات به صورت کامل حل نشود، سفرهای استانی خود یک گام مؤثر به جلو است و زمینه را برای حل مشکلات فراهم می‌آورد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار