کد خبر: 1071141
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
دو جوان فلسطینی صبح امروز در شهر «ام الفحم» با سوار بر خودرو به سمت نظامیان صهیونیستی حمله کردند.

دو جوان فلسطینی از اهالی شهر «ام الفحم» (واقع در شمال غرب کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸) پیش از ظهر امروز سوار بر خودرو به سمت نظامیان صهیونیستی حمله کردند.

به نوشته وبگاه معا، در این حمله دو نظامی صهیونیست زخمی شدند. در مقابل نیز بر اثر تیراندازی مأموران یک فلسطینی شهید و فرد دیگر زخمی شد. پلیس رژیم اسرائیل مدعی شده است که در داخل خودروی آن‌ها یک سلاح اتوماتیک کشف کرده است.

عملیات شهادت‌طلبانه امروز پس از آن صورت گرفت که شب گذشته نیز مأموران رژیم صهیونیستی شش فلسطینی را در شهر ام الفحم، به اتهام ایجاد آشوب دستگیر کرده بودند.

پس از اعتراضات گسترده در شهرهای مناطق ۱۹۴۸ در جریان جنگ ۱۲ روزه غزه، این اولین بار است که یک عملیات شهادت طلبانه در این مناطق رخ می‌دهد. به طوریکه در جریان جنگ «سیف القدس» دهها شهر در مناطق ۱۹۴۸ دستخوش درگیری‌های شدید و آشوب بود. صهیونیست‌ها به شدت از هرگونه ناآرامی در شهرهای مناطق ۱۹۴۸ واهمه دارند، به طوریکه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزر وقت اسرائیل در آن زمان گفته بود که ناآرامی‌های رخ داده برای این رژیم خطر موجودیتی دارد.

روز گذشته نیز سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک یا شین بت» اعلام کرد، دو فلسطینی را در شهر «اللد» در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ به اتهام تیراندازی به سمت صهیونیست‌ها در جریان درگیر‌ی‌های زمان جنگ غزه بازداشت کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار