کد خبر: 1071127
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
معاون اداره کل هواشناسی استان تهران گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش استان تهران در ایستگاه شمیران و کمترین آن در ایستگاه ورامین ثبت شده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: مازیار غلامی در گفتگو با ایسنا، درباره مقدار بارندگی در استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: برابر گزارش ایستگاه‌های هواشناسی استان تهران تا ساعت ۹:۳۰ صبح امروز بیشترین مقدار بارش در ایستگاه شمیران با ۲۲.۶ میلیمتر بوده است و پس از آن ایستگاه ژئوفیزیک با ۱۹.۲، ایستگاه لواسان با ۱۸.۴ و شهریار با ۱۷.۲ میلیمتر بارش قرار دارد.

وی افزود: شهریار با ۲۱.۵ میلیمتر، ایستگاه فرودگاه امام با ۲۰.۶ میلیمتر، ایستگاه ورامین با ۷.۹ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۷.۸ ایستگاه ژئوفیزیک با ۷.۶ میلیمتر، ایستگاه لواسان با ۳.۴ میلیمتر، ایستگاه دماوند با ۰.۳ میلیمتر به ثبت رسیده است.

معاون اداره کل هواشناسی استان تهران کمترین میزان بارش ثبت شده در استان تهران طی ۲۴ ساعت اخیر را مربوط به ایستگاه ورامین با ۵.۶ میلیمتر اعلام کرد و درباره میزان بارش در دیگر ایستگاه‌ها نیز گفت: بارش در ایستگاه‌های - آبعلی ۶.۳، دماوند ۱۱.۶، فرودگاه مهرآباد ۱۶.۴، فیروزکوه ۷.۴، فرودگاه امام ۱۶.۶، ورامین ۵.۶ و چیتگر ۱۶.۰ میلیمتر بوده است.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار