کد خبر: 1071110
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عاملان قتل خانوادگی در اشکذر در کمتر از ۱۰ ساعت خبر داد.
 سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در خصوص جزئیات این خبر اعلام داشت: شب گذشته خبر مرگ یک زن و فرزند وی در شهر "مجومرد اشکذر" به پلیس اعلام شد.

وی ادامه داد: با دریافت این خبر بلافاصله ماموران کلانتری اشکذر در محل حاضر و با جسد بی جان زنی ۴۲ ساله و پسر ۱۴ ساله اش که به قتل رسیده بودند، روبرو شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد اظهار داشت: متعاقب آن جسدی در بیابان‌های اطراف اشکذر که به قتل رسیده و سوزانده شده بود، توسط پلیس کشف شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم خبره‌ای از کارآگاهان پلیس تشکیل و ضمن هماهنگی با دادستان اشکذر، با استفاده از سرنخ‌های بدست آمده از صحنه جرم و با دقت عمل و هوشیاری پلیس و با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شیوه‌های خاص پلیسی، فرزند بزرگ خانواده، مورد ظن پلیس واقع شد.

بهدانی فرد افزود: پلیس در یک عملیات غافلگیرانه متهم و همدستش را که از محل متواری شده بودند، در بافت قدیم شهر یزد دستگیر و به اداره آگاهی اشکذر منتقل کردند.

وی بیان داشت: متهمان که ۱۹ و ۲۱ ساله و هر دو اهل یکی از شهرستان‌های خراسان رضوی می‌باشند در حضور دادستان اشکذر به قتل اعتراف و انگیزه این اقدام فجیع را اختلاف خانوادگی عنوان کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار