کد خبر: 1071095
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
فریدون حسن

عصر فردا نود و هفتمین دربی پایتخت برگزار می‌شود. یک دیدار سنتی با حال و هوای خاص خودش با کری خوانی‌های همیشگی رجز خوانی‌های که هیچ گاه تمامی ندارد و نمی‌توان جلوی آنها را گرفت. اما می‌توان توقع داشت که رعایت انصاف و ادب در آنها فراموش نشود تا شاهد یک بازی خوب و کم حاشیه باشیم.
به ندرت اتفاق افتاده که بزرگان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قبل از دربی با هم جدال لفظی داشته باشند و با الفاظ سخیف و دور از شان مدیریت دو باشگاه یکدیگر را خطاب قرار دهند. تا بوده تقریبا این جنگ و جدل‌ها بین جوانان دو تیم و هوادران دو آتشه استقلال و پرسپولیس رخ داده که توقع چندانی هم از آنها نمی‌رفته اما گویا دربی 97 را دو مدیر عامل جدید از چند روز قبل با صحبت‌های نسنجیده خود به حاشیه کشانده‌اند و حالا آش اینقدر شور شده که ظاهرا از دست کسی هم کاری بر نمی‌آید.
مصطفی آجرلو و مجید صدری طی روزهای گذشته و حتی امروز یعنی در فاصله یک روز مانده به دربی چنان از خجالت هم در آمده و علیه یکیدیگر و تیم مقابل موضع گیری کرده‌اند و شو اجرا نموده‌اند که حالا باید منتظر هر اتفاقی از سوی هواداران احساسی دو تیم و بازیکنان احساسی‌تر آنها باشیم. حالا همه چشم امیدشان به سرمربیان دو تیم است که برخلاف دو مدیر عامل تجربه دربی‌های زیادی را دارند و خوب می‌دانند که نباید در این بازی اسیر حواشی شد.
دربی 97 را دو مدیر عامل از همین حالا با اظهارات نسنجیده خود به حاشیه کشانده‌اند اما هنوز دیر نیست و می‌توان جلوی ادامه این حواشی زشت و این اظهارات نابخردانه را گرفت. از مدیری چون آجرلو بسیار بعید بود که با راه انداختن یک شو آن هم در جمع هوادارن آنگونه برای خود شعار بخرد و بطور طبیعی از صدری هم انتظار می‌رفت که حداقل برای حفظ آرامش تیمش هم شده صعه صدر به خرج دهد و پاسخی ندهد. منتهی این اتفاقات رخ نداد و هم آجرلو که گویا دنبال سهم‌خواهی از فوتبال در بازگشت دوباره است نتوانسته خودش را کنترل کند و هم صدری که تازه اول راه است نخواسته مقابل حریف کم بیاورد. نتیجه هم کاملا مشخص است. از دست رفتن کار با اظهارات نابخردانه دو مدیر عاملی که قبل از دربی نشان دادند که از مدیریت فقط جار وجنجال راه انداختن آن را بلدند و تهمت زدن به یکدیگر را و این یعنی فاجعه!
دربی 97 با حاشیه آغاز شد. یک حاشیه که تصورش را هم نمی‌کردیم از سمت مدیریت دو باشگاه باشد. قبلا هم مدیرعاملانی داشتیم که دربی اولین تجربه آنها بوده چه آبی و چه قرمز اما تاکنون چنین اظهارات سخیفی را شاهد نبوده‌ایم. آجرلو و صدری بهتر است قبل از اینکه دهان بازکنند و حرف بزنند کمی فکر کنند و متوجه باشند که مدیریت در استقلال و پرسپولیس با تمام مدیریت‌های قبلی شان متفاوت است و بازخورده های آن یک جامعه را درگیر می‌کند.
دربی فردا یک دربی متفاوت خواهد بود که دربی که صدری و آجرلو خیلی زود آتش اختلاف,گستاخی , هتاکی و پرده‌دری را در آن روشن کرده‌اند و با این اوصاف نمی‌توان چندان از بقیه انتظار داشت. از قدیم گفته‌اند که حرمت امامزاده را متولی آن حفظ می‌کند و اگر متولی نداند که چه می‌کند از بقیه توقعی نیست. آجرلو وصدری این روزها نقش همان متولی پر اشتباه را بازی می‌کنند که حرکت پرسپولیس و استقلال را خیلی راحت زیر سئوال می‌برند و لگد مال می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار