کد خبر: 1071087
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
عضو شورای شهر تهران عنوان کرد
عضو شورای شهر تهران با اشاره به طرح تعارض منافع در شورای شهر تهران و بررسی این طرح به زودی در صحن شورا، گفت: هیچ کسی امضای خود را در این طرح پس نگرفته، بلکه جو عمومی شورا نشان می‌دهد که به زودی تعداد امضا‌ها افزایش نیز می‌یابد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: مهدی عباسی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در جلسه روز یکشنبه هفته گذشته شورای شهر طرحی با ۱۲ امضاء تقدیم هیات رئیسه شده است که در آن خواسته ایم مصوبه تعارض منافع در شهرداری تهران اصلاح شود، گفت: ما درخواست داریم که در این اصلاحیه اعضای شورای شهر تهران نیز مشمول این مصوبه شوند.

وی با تاکید بر اینکه این طرح، مستقل از حواشی اخیر انتصابات در شهرداری تهران با رویکردی کاملا منطقی تنظیم و ارائه شده است، افزود: همه اعضای شورا برای خدمت بدون چشم‌داشت به صحنه آمده ایم، اما نباید حضور ما در مدیریت شهری، بستری برای سوء استفاده‌های احتمالی باشد.

عباسی با بیان اینکه قرار گرفتن نام اعضای شورا در لیست تعارض منافع، این ابهامات را رفع می‌کند، افزود: راه برگشتی از این طرح نیست و ان شاءالله بزودی تصویب خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود برخی از اعضاء امضای خود را پس گرفتند، گفت: نه تنها هیچ کسی امضای خود را پس نگرفته بلکه جو عمومی شورا نشان می‌دهد که بزودی تعداد امضا‌ها افزایش نیز می‌یابد.

عباسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا هیات رئیسه رسیدگی به این طرح را در دستور کار قرار نداده، افزود: تا آنجایی که خبر دارم هیات رئیسه به زودی اصلاحیه طرح تعارض منافع را برای بررسی بیشتر به صحن می‌آورد.

وی با رد هرگونه لابی و فشار با امضاءکنندگان طرح برای پس گرفتن امضاهایشان گفت: لابی با اعضا در مورد پس گرفتن امضاهایشان کذب است و چه بسا همه اعضا در اینکه این اصلاحیه انجام شود، اتفاق نظر دارند.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار