کد خبر: 1070700
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
رئیس پلیس آگاهی ناجا از کشف ۳۵۴ خودرو و موتورسیلکت به همراه ۲۵۹۶ قلم لوازم و محتویات خودرو با اجرای طرح مبارزه با سارقان وسایل نقلیه درآبان ماه خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار محمد قنبری بااشاره به اجرای دومین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسایل نقلیه در ماه گذشته، اظهار کرد: این طرح با هدف شناسایی و دستگیری سارقان وسایل نقلیه در آبان ماه سال جاری در استان‌های هدف به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در طول مدت اجرای طرح، ۲۲۸ دستگاه خودرو و ۱۲۶ دستگاه موتورسیلکت به همراه ۲۵۹۶ قلم لوازم و محتویات خودرو کشف و تعدادی از سارقان که بیشتر آنان سابقه دار بودند، نیز دستگیر و برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با بیان افزایش ۹۰ درصدی سطح کشفیات لوازم و محتویات خودرو نسبت به طرح قبلی تصریح کرد: دلایل متعددی در موفقیت این طرح نقش داشته است که از جمله آن می‌توان به همکاری مناسب عوامل تجسس کلانتری‌ها و تعامل سازنده صنوف اشاره کرد.

سردار قنبری همچنین کنترل بازار‌های غیررسمی خرید و فروش کالا را گام مهمی در قطع زنجیره سرقت دانست و تاکید کرد: در صورتی که سارق نتواند کالای سرقتی را به فروش برساند و هرگونه امکان خرید و فروش از مالخر نیز سلب شود، عملا آمار وقوع سرقت نیز کاهش می‌یابد.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس آگاهی ناجا در پایان خاطرنشان کرد: انجام اقدامات مقابله‌ای در برخورد با سارقان خودرو و خریداران اموال مسروقه ادامه داشته و نتایج آن به طور مستمر به عموم مردم اطلاع رسانی خواهد شد.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار