کد خبر: 1070439
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
فدراسیون کشتی کشور به انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک اعتراض و اعلام کرد، IOC را در جریان این موضوع خواهد گذاشت.
سایت فدراسیون کشتی نوشت:

«پس از برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک و طلا، نقره و برنز جهان در کشتی آزاد و محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای المپیک و جهان در کشتی فرنگی با رأی ورزشکاران واجد شرایط به عنوان عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک انتخاب شدند.

بر این اساس ۱۵ نماینده کمیسیون ورزشکاران با رأی ورزشکاران واجد شرایط و از طریق انتخابات به‌عضویت کمیسیون درآمدند و ۵ نفر دیگر با انتصاب سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک عضو این کمیسیون شدند.

این در حالی است که جایگاه کشتی ایران در میادین المپیک، جهانی و بازی‌های آسیایی کاملا مشخص است و افتخارات این رشته ورزشی در چند ماه گذشته، بار‌ها باعث شادی دل مردم و پیام تبریک مسئولان ارشد نظام بویژه مقام معظم رهبری گشته است.

جامعه کشتی کشور نسبت به انتصابات رئیس کمیته ملی المپیک اعتراض شدید خود را اعلام می‌دارد و باید با توجه به جایگاه کشتی کشور حداقل یک نماینده از قهرمانان کشتی در این انتصابات قرار داده می‌شد.

بر این اساس حسن یزدانی و محمدرضا گرایی نمایندگان منتخب کشتی فردا در اولین نشست این کمیسیون حاضر نخواهند شد و فدراسیون کشتی اعتراض خود را به این انتخابات مهندسی شده رسما به کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) اعلام خواهد کرد».

بیشتر بخوانید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار