کد خبر: 1070331
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
‌ قدردانی سردار سلیمانی از رهبر انقلاب

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نامه‌ای از الطاف و تدابیر فرمانده معظم کل قوا به بسیجیان قدردانی و بر عزم راسخ آنان در خدمت رسانی پرشور و مستحکم‌تر به نظام اسلامی و ملت ایران تأکید کرد.
در پی پیام امید بخش رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا به بسیجیان همزمان با هفته بسیج، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی در پیامی با قدردانی از معظم له، بر عزم راسخ بسیجیان در خدمت رسانی پرشورتر به نظام اسلامی و ملت ایران تأکید کرد.
به گزارش سپاه نیوز، در پیام سردار سلیمانی به فرمانده معظم کل قوا آمده است: فرزندان بسیجی‌تان در هفته مبارک بسیج همچون سال‌های گذشته شوق دیدار خورشید پر فروغ و جانفزای ولایت را در سینه‌های‌شان محبوس داشته، ولی برای متنعم شدن و التذاذ از انفاس قدسی‌تان لحظه شماری می‌نمودند لیکن وضعیت کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا مانع بهره مندی از این دیدار شور انگیز و وصف ناشدنی گردید. پیام نورانی و امید بخش حضرتعالی در هفته شجره طیبه و مبارک بسیج دیگر بار افق نو و تازه‌ای را درپیش روی فرزندان بسیجی‌تان گشود. جوانان بسیجی، انقلابی و ایثارگر شما ضمن حضور در همه میدان‌ها نقش آفرینی مؤثر درجهت خدمت به نظام مقدس اسلامی و مردم عزیز ایران قوی، پرشورتر و مستحکم‌تر از گذشته وبا ایمان قوی، توکل، اخلاص و برنامه ریزی دقیق تلاش خواهند نمود با تحقق هدف بلند ومتعالی گام دوم انقلاب «تحقق دولت اسلامی، جامعه پردازی، تمدن نوین اسلامی» در همه عرصه‌های عمومی ملت ایران فعال و اثرگذار شوند و به حول قوه الهی پیش قراولان زمینه‌سازی ظهور خورشید عظمای ولایت وامامت باشند. بسیج ارزنده‌ترین یادگار بزرگ و درخشان امام راحل و عظیم الشأن، شکرگزار وجود نعمت خدادادی ولایت امر مسلمین بوده و از عنایت حضرتعالی و ارسال پیام روح بخش و جان افزای تان سپاسگذاری و قدردانی نموده و سلامتی وجودتان را تا ظهور دولت یار از محضر حضرت ربوبیت خواستارند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گفت: بسیج در گام دوم انقلاب اسلامی با تحقق بسیج نوین گام دوم، پیشقراول حرکتی بزرگ در امتداد تحقق تدابیر رهبر معظم انقلاب خواهد شد. سردار سلیمانی با اشاره به اثربخشی‌ها و نقش آفرینی بسیج در چهاردهه گذشته به گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: برای آنکه ملت‌های مسلمان در کنار هم قرار بگیرند باید دولت‌هایی با رویکرد مردم‌سالاری انتخاب شود. قطعاً این اتفاق خواهد افتاد. به گفته امام راحل قرن آینده از آن اسلام خواهد بود و اسلام سنگر‌های کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد. مؤلفه‌های این حرکت بزرگ در گام دوم، محوریت جوانان و روحیه جهادی و بسیجی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار