کد خبر: 1070201
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
رضا حاجی‌پور:
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها تصمیمات عجولانه گرفت، گفت: در این زمینه کمیسیون نیز تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: رضا حاجی‌پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به موضع کمیسیون متبوع خود برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در ایام کرونا، گفت: قطعا سلامت دانش‌آموزان، دانشجویان، کادر آموزشی برای اعضای کمیسیون مهم است و همواره تاکید بر این داشته‌ایم که نباید تصمیمات عجولانه برای بازگشایی‌ها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برای بازگشایی مدارس و نحوه حضور دانش آموزان و دانشجویان در کلاس‌های درس تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا کشور هستیم، ادامه داد:، اما آنچه امروز مهم است سلامت کادر آموزشی و دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها است.

نماینده آمل در مجلس تصریح کرد: در پیک‌ها و سویه‌های مختلف کرونا شاهد بودیم که این ویروس منحوس چگونه عزیزان ما را از ما گرفته است و نمی‌توان در برابر آن هیچ غفلت و سهل‌انگاری داشته باشیم و هر تصمیمی که می‌گیریم باید به صورت کارشناسی و دقیق باشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید براینکه همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی را رعایت کنیم، اظهار داشت:اگر این پروتکل‌ها در مدارس و دانشگاه‌ها رعایت شود قطعا کمیسیون نیز مخالفتی با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها نخواهد داشت.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار