کد خبر: 1070173
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
امام جمعه عجب شیر گفت: بسیج، مظهر عشق و ایمان و آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل برای خدمت و سربلند کردن کشور و ملت است.

حجت السلام محمود شربیانی در جمع بسیجیان شهرستان، بسیج را یک الگو و فرهنگ ناب اسلامی دانست و گفت: امروز شجره طیبه بسیج در کشور ما به یک الگو برای سایر ملت‌های آزاده جهان تبدیل شده که بر مبنای ولایت استوار است.

امام جمعه عجب شیر افزود: بسیج یک فرد نیست بلکه یک تفکر و اندیشه است و امروز تفکر ولایت‌پذیری بسیجیان در جهان اسلام منتشر شده و جهان استکبار را به زانو درآورده و این اندیشه مبنی بر قرآن و اهل بیت (ع) است

وی با بیان اینکه در این چهار دهه از انقلاب اسلامی با تمام کمبودها و خلأهایی که وجود داشته بسیج رشد کرده و به حد اعلای خود رسیده است، خاطرنشان کرد: بسیج مظهر مردم‌ سالاری دینی، خدمت‌رسانی، ایستادگی، پیشرفت، وحدت، اخلاص، ولایت‌پذیری، شهادت‌ طلبی و آمادگی‌های همه‌ جانبه است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج در واقع مظهر عشق و ایمان و آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل، برای سربلند کردن کشور و ملّت است، اظهارکرد: بسیج، حرکت عظیم ملّت ایران همراه با آگاهی و احساس آمیخته با عقلانیت، حرکت و عمل آمیخته بر مبنای فکری و عمل‌گرایی همراه با آرمان‌گرایی و دیدن افق‌های دور دست بوده است.

فرمانده سپاه عجب شیر هم در جمع بسیجیان شهرستان گفت: کشور ما، ملت ما، انقلاب ما و تاریخ ما به بسیج نیازمند است و بسیج به کیفیت‌ بخشیدن روزافزون به خود نیازمند است.

سرهنگ شاه محمدپور با اشاره به اینکه بعد از شروع جنگ تحمیلی ارزش و جایگاه فرمان امام راحل (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مشخص شد و دشمن هرگز فکر نمی‌کرد با فرمان امام سیل خروشان مردم پای کار بیایند، افزود : دشمن در خیال باطل خود قصد داشت در مدت یک هفته کشور را تصرف کند اما آنها قدرت بسیج و نیروهای مردمی را نادیده گرفته بودند و اولین ثمره حضور بسیج در کنار سایر نیروها متوقف کردن دشمن در مرزها بود.

نمایش اقتدار بسیجیان شهرستان عجب شیر همزمان با سراسر کشور با حضور گروه‌های مختلف بسیجی برادران و خواهران، امام جمعه و فرماندار شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر