کد خبر: 1070166
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت
به مناسبت هفته بسیج محمد اسدیان عضو شورا و رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با حضور در ساختمان سازمان بسیج رسانه استان البرز با مسئول و بسیجیان این سازمان دیدار کرد.

در این دیدار محمد اسدیان با گرامیداشت هفته بسیج هدف از این دیدار را تبریک هفته بسیج به کادر اجرایی سازمان بسیج رسانه و به نیابت از تمامی بسیجیان حوزه رسانه دانست و عنوان کرد: روحیه خستگی ناپذیری، رفع مشکلات مردم، برنامه ریزی در کار، خدمت صادقانه، دل سوزاندن برای مردم ،اخلاص در کار از جمله ویژگی‌هایی است که از تفکر بسیجی نشات می گیرد.
وی در ادامه با بیان اینکه شهید  سید مرتضی آوینی نمونه‌ ای تاثیرگذار از تفکر بسیجی بوده است گفت: باید همواره این شهید بسیجی الگو بسیجیان و جامعه رسانه ای قرار گیرد.
اسدیان به نقش و جایگاه بسیج مستضعفین در جامعه پرداخت و افزود : یکی از پشتوانه‌های مهم جمهوری اسلامی ایران در نبرد نامتقارن با دنیای استکباری غرب، بهره‌گیری از مهم‌ترین نقطه قوت این نظام مقدس، پشتوانه مردمی و وجود نهاد مقدس نیروی مقاومت بسیج است.
رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج با اشاره به جایگاه بسیج رسانه در استان، اضافه کرد: بسیج رسانه بستری برای انسجام رسانه های استان است و با بهره گیری از تفکر بسیجی و ایجاد جبهه منسجم رسانه ای می تواند با حملات دشمن در حوزه رسانه مقابله نماید.
سید محمدرضا موسوی زاده مسئول بسیج رسانه استان البرز در ادامه این نشست با بیان اینکه بسیج یکی از بهترین دستاورد انقلاب است گفت: بسیج به هیچ حزب، گروه و جناح خاصی تعلق ندارد و پشتوانه آن مردم هستند.
وی ادامه داد : بسیج یک نهاد پویاست که براساس نیاز جامعه شکل گرفته و در موضوعات مختلف وارد شده و غم را از چهره مردم می رهاند،بسیج بستری آموزشی برای همه مردم ایران است که اغلب در بستر محیطی آن را تجربه کردن.
موسوی زاده افزود : بسیج رسانه با تاثی از بیانات امام خامنه ای عزیز در بیانیه گام دوم انقلاب ،با رویکرد گفتمان سازی و تشکیل جبهه واحد رسانه ای از نیروهای انقلابی با محوریت امید آفرینی در محرومیت زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی وارد عرصه رسانه ای شده و این عرصه جهادی بهترین روش مقابله با جریان رسانه های معاند می باشد.
مسئول بسیج رسانه استان البرز در پایان اظهارداشت: بسیج رسانه در کنار دستگاه ونهادهای خدمات رسانی در انعکاس اخبار خدمت رسانی قرار دارد و مطالبه مردمی را براساس اخلاق رسانه ای پیگیری می نماید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار