کد خبر: 1070161
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
زیویار، با تاکید بر لزوم کار جهادی برای رفع مشکلات استان گفت: دیگر وقتی برای فرصت‌سوزی در لرستان وجود ندارد.

به گزارش جوان از لرستان، فرهاد زیویار امروز چهارشنبه در رزمایش اقتدار بسیجیان ضمن تبریک هفته بسیج و ادای احترام به مقام شامخ شهدا گفت: خداوند متعال را سپاسگزاریم اینگونه هدایت شده‌ایم که در ذیل پرچم مقدس ولایت فقیه و مترقی‌ترین نظام سازی سیاسی مبتنی بر مردم سالاری دینی قرار گرفته‌ایم.

وی بسیجیان را سراینده زیباترین شعر تاریخ و حماسه فداکاری عنوان کرد و اظهار داشت: امام راحل بسیج را لشکر مخلص خدا می‌دانست که معنی آن همراه داشتن اخلاص در کار و انجام خدمت برای رضایت خداوند است.

استاندار لرستان با بیان اینکه دفتر تشکل بسیج را همه مجاهدین امضا کرده‌اند، ادامه داد: امام راحل بانی و مؤسس بسیج بود و با نگرشی بسیجی ویرانه‌ها را با دستان خالی از مادیات و فقط با نگاهی معنوی دوباره ساخت و هیچگاه در راه نهضت دست به سلاح نبرد، مگر در دوران دفاع از وطن.

زیویار تصریح کرد: بسیج با رویکرد اخلاص می‌تواند با بهره گیری از کمترین امکانات بهترین نتایج را حاصل کند و صرفاً منافع و مصالح مردم و تقرب به خدا را در نظر داشته باشد.

وی در ادامه افزود: نبی مکرم (ص) بارزترین چهره مجاهدت در تاریخ اسلام بوده و تأثیر پذیری علمای دین از پیامبر اکرم (ص) را می‌توان در فتاوا و مجاهدت‌های آنان در تاریخ دویست ساله اخیر کشور به خوبی مشاهده کرد.

استاندار لرستان یادآور شد: از آنجایی که بسیجی با خدای خود معامله می‌کند، هیچ قدرتی را یارای مقابله با آن نیست و نسل اول و دوم انقلاب مصادیق آن را به خوبی در طول دوران با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی تجربه کرده‌اند.

زیویار با اشاره به نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک بسیجی با اخلاص، افزود: بسیج ظرفیتی عظیم برای انجام کارهای بزرگ است و سردار دل‌ها نمونه‌ای بارز از مجاهدت، تلاش، مقابله با توطئه دشمنان و دفاع از کشور بود که همواره در یادها خواهد ماند.

وی به مشکلات موجود در لرستان علیرغم وجود ظرفیت‌های خدادادی بسیار اشاره کرد و گفت: اگر امروز مشکلاتی وجود دارد، لازمه رفع آن تکیه بر کار و تلاش جهادی و استفاده از ظرفیت تجربه ادوار گذشته و عمل بسیجی وار است زیرا دیگر فرصتی برای فرصت سوزی در لرستان وجود ندارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار