کد خبر: 1070083
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

 «رستمعلی رفیعی آتانی» در حاشیه مراسم نمایش اقتدار بسیجیان که امروز (چهارشنبه 3 آذر) در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین برگزار شد، بیان کرد: اجتماع بزرگ بسیجیان بخشی از تمرین برای ظهور است و مفتخر هستیم در سپاه میزبان بخشی از بسیجیان از ناحیه امام حسن (ع) شهرستان قزوین و ناحیه امام سجاد (ع) باشیم و این همایش در دیگر نقاط استان هم در حال برگزاری است.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: ما به مقام معظم رهبری و ملت عزیز قول می دهیم با افزایش آمادگی و خدمت بی منت دل مردم را شاد کرده و آمادگی داریم هرنوع تهدیدی از سوی  دشمنان را در هر سطحی پاسخ دهیم و منتظر فرمان ولی خود ایستاده ایم و این آمادگی ها را هر روز بیشتر کرده و امروز بخشی از این آمادگی به نمایش گذاشته ایم.

 

وی عنوان کرد: ما توانستیم خدمت بی منت را در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و در بسیج سازندگی تقدیم مردم کنیم و در کنار دانشگاه علوم پزشکی هم توانستیم در روزهای سخت در کنار مردم باشیم و بسیج برای روزهای سخت مردم است و مردم به فرزندان خود اعتماد کامل داشته باشند.

 

رفیعی آتانی اعلام کرد: بسیج تابلوی افتخارات ملت ایران است و هرچه ملت ایران در حوزه های مختلف صاحب افتخار، عزت و کرامت است، بسیج آن را به دنیا نشان می دهد؛ بسیج متعلق به مردم است و باورها و ظرفیت های مردمی را پای کار آورده است.

 

وی تأکید کرد: ما بسیج را محدود به پایگاه ها و حوزه ها نمی بینیم بلکه بخشی از این ملت بزرگ است ما افتخار داریم میزبان همه مردم در فعالیت های مختلف باشیم بسیج زنده  زیرا با عمل و باور در میادین مختلف حضور دارد و نیازهای جامعه را جواب می دهد ما امروز شعار مرگ بر آمریکا را در خدمت به مردم و امیدآفرینی محقق می کنیم.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطر نشان کرد: ما سربازان قاسم سلیمانی و در مکتب قاسم سلیمانی آمادگی داریم برای عزت و اقتدار ملت در همه سطوح فداکاری کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر