کد خبر: 1070055
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
روابط عمومی پتروشیمی شهید تندگویان ضمن تکذیب خبر انفجار در این پتروشیمی و تأکید بر استمرار تولید در خطوط تولید اعلام کرد: دیروز حین تعمیر یک دستگاه تهویه، حادثه‌ای رخ داد که متأسفانه یک تن جان باخت.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سکینه بوری، مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، با تکذیب انتشار اخباری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر وقوع آتش‌سوزی و انفجار در پتروشیمی شهید تندگویان، بیان کرد: وقوع هرگونه آتش‌سوزی و انفجار در خطوط تولید، فرآیندی و عملیاتی این شرکت پتروشیمی صحت ندارد و هم‌اکنون واحد‌های تولید مطابق با برنامه عملیاتی هستند.

وی افزود: بعدازظهر دیروز (سه‌شنبه، سوم آذرماه) به‌دلیل حادثه‌ای خارج از خطوط تولید یکی از کارکنان واحد تهویه حین تعمیر یک دستگاه تهویه دچار مصدومیت شدید می‌شود، به محض اطلاع از مصدومیت این همکار با حضور به‌موقع تیم‌های امداد و آتش‌نشانی، ضمن انجام اقدام‌های اولیه درمانی، مصدوم با یک دستگاه آمبولانس مجهز به بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر «ممکو» منتقل شد.

مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان گفت: با وجود انتقال سریع مصدوم به بیمارستان و آغاز مراحل درمانی، متأسفانه همکار واحد تهویه پتروشیمی شهید تندگویان ساعاتی پیش درگذشت؛ درگذشت همکار سختکوش و ساعی واحد تهویه را به خانواده این همکار به نمایندگی از مدیریت و کارکنان شرکت پتروشیمی شهید تندگویان تسلیت می‌گویم.

بوری با اعلام اینکه دلایل این حادثه وقوع آتش‌سوزی یا انفجار در هیچ‌کدام از خطوط تولید و واحد‌های بهره‌برداری که منجر به اختلال در تولید شود، نبوده است، یادآور شد: تولید در پتروشیمی تندگویان مطابق برنامه در حال انجام است و وقوع انفجار و هرگونه انفجار یا آتش‌سوزی را تکذیب می‌کنیم.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار