کد خبر: 1069912
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
امام جمعه شهرستان فردیس :
امام جمعه شهرستان فردیس در دیدار با محمدرضا موسوی زاده مسؤل بسیج رسانه استان البرز و اعضای سازمان بسیج رسانه شهرستان فردیس با بیان اينکه دشمنان اسلام از روی استیصال به جنگ رسانه ای روی آورده اند،گفت؛در این برهه از زمان که دشمنان به این نتیجه رسیده اند که نمی توانند ایران را از پای در آورند جز با ضربات متعدد بر عقیده ها و گسیختگی باورهای جامعه، لازم است که اصحاب و بسیج رسانه با تمام توان خود در این عرصه ظاهر شود و مقابل این هجمه و تخریب عقاید معاندین در جامعه مقابله کند.

حجت‌الاسلام دکتر سید ابراهیم حسینی در ادامه با اشاره به لزوم ارتقای سواد رسانه ای در بین اصحاب رسانه و جامعه افزود؛ جنگ جهانی چهارم،جنگ عقاید و رسانه است و لازم است که قشر رسانه، با سلاح خود که همان رسانه می باشد،بعنوان دیده بانان جامعه در میدان حاضر شوند و نسبت به تحمیل و ترویج عقاید پوچ و انحرافی دشمنان در بین مردم هوشیارانه عمل کنند.

بسیج رسانه ترکیبی از دو مفهوم ارزشی از بسیج و رسانه است

در ادامه ، مسؤل بسیج رسانه استان البرز بابیان اینکه سازمان بسیج رسانه ترکیبی از دو مفهوم ارزشی از بسیج و رسانه است اظهار داشت؛یکی از چشم اندازهای مهم بسیج رسانه سند اعتلای بسیج می باشد.

موسوی زاده با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب و تحقّق بیانیه ی گام دوم انقلاب گفت؛ با تشکیل یک جبهه ی واحد انقلابی و همچنین با همت کانون های بسیج رسانه در استان توانستیم گام هایی در جهت محرومیت زدایی و مقابله با کاهش آسیب های اجتماعی برداریم.

وی ضمن اشاره به لزوم مطالبه گری در راستای تحقق اهداف نظام و همچنین پاسخ به شبهات و سؤالات افکار عمومي بیان داشت؛یکی از اهداف مهم در بسیج رسانه مطالبه گری و جریان سازی در چهارچوب اخلاق،همراه با ترویج روحیه ی امید و خودباوری در جامعه است.

موسوی زاده در ادامه خاطر نشان کرد؛بمنظور تعیین خط مش و ارتقای سطح فرهنگی، علمی و عملی لازم است که کارگاه های آموزشی تحت عنوان گفتمان و تعامل سازنده بین اصحاب رسانه برگزار شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار