کد خبر: 1069783
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
استاندار خراسان رضوی خواستار افزایش ضریب واکسیناسیون در بین دانشگاهیان و اساتید آن‌ها شد و گفت: درخواستمان از آموزش و پرورش این است که دقت بیشتری صورت بگیرد تا درصد واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزان ۱۲ سال به بالا افزایش پیدا کند.

یعقوبعلی نظری در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان که در محل سالن جلسات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت همچنان مناسب ولی شکننده است، بنابراین باید با همین رویکرد موضوع را دنبال کنیم و در عین حال مراقبت همچنان جدی و لازم است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: واکسیناسیون همچنان باید در دستور کار ما باشد و سرعت آن باید افزایش پیدا کند، در این راستا تا زمانی که مراجعه‌کننده وجود دارد وظیفه داریم تا در ارتباط با تزریق واکسن ظرفیت را در اختیار مردم قرار دهیم و کاهش ابتلا را از این طریق شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید در همه بخش‌ها همچنان دنبال شود، گفت: از همه هم استانی‌های عزیز درخواست داریم تا الزامات بهداشتی را همچنان به شکل جدی رعایت کنند.

نظری خطاب به آموزش و پرورش تاکید کرد: درخواستمان از آموزش و پرورش این است که پروتکل‌های مربوطه را جدی‌تر رعایت کنند بنابراین نیاز است دقت بیشتری صورت بگیرد تا درصد واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزان ۱۲ سال به بالا افزایش پیدا کند.

استاندار خراسان رضوی همچنین خواستار افزایش ضریب واکسیناسیون در بین دانشگاهیان و اساتید آن‌ها شد.

وی تاکید کرد: باید مخاطبین را به صورت صنفی و بخشی بررسی کنیم و متمرکز بر همان صنف و بخش مربوطه بشویم تا نتیجه اقدامات بهتر مشاهده شود و به میانگین مطلوب استانی برسیم.

نظری با اشاره به اینکه امر نظارت بر هتل‌ها و مراکز اقامتی موضوع جدی است، خاطرنشان کرد: محل تجمع و تراکم جمعیتی در مراکز اقامتی وجود دارد که باید نظارت در این اماکن به جدیت صورت گیرد.

استاندار خراسان رضوی همچنین بر لزوم کنترل مبادی ورودی به استان اعم از مرزها، پایانه‌های مسافربری، فرودگاه و راه‌آهن تاکید کرد و خواستار تداوم نظارت بر این مبادی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار