کد خبر: 1069753
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
با توجه به اینکه اسامی کاندیدا‌های انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری هنوز اعلام نشده است این احتمال وجود دارد که این انتخابات به تعویق بیفتد.
 انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری قرار است پس از مسابقات قهرمانی جهان در ۲۰ و ۲۱ دسامبر (۲۹ و ۳۰آذر) برگزار شود. مسئله مهمی که اتفاق افتاده است فدراسیون جهانی هنوزاسامی کاندیدا‌ها را اعلام نکرده است. فدراسیون جهانی در این مورد اعلام کرد: کنترل تایید صلاحیت‌ها به یک نهاد دیگر واگذار شده است که هنوز فهرست افراد واجد شرایط را تحویل نداده است. فدراسیون جهانی مصمم است با استفاده از استانداردها، برگزاری یک انتخابات عادلانه را تضمین کند. لیست کاندید‌ها را نیز در اسرع وقت منتشر خواهد شد.

Inside the games در این مورد تصریح کرد: با وجه به اینکه فدراسیون جهانی در مهلت مقرر نتوانسته اسامی کاندیدا‌ها را اعلام کند بنابراین چاره‌ای جز تعویق انتخابات ندارد. احتمالا انتخابات به اواخر ماه ژانویه موکول شود. البته گفته می‌شود یک سوم کاندیدا‌ها نیز رد صلاحیت شده اند.

از طرفی کمیته بین المللی المپیک قرار است ۲۹ ژانویه تا اول فوریه ۲۰۲۲ (۹ تا ۱۲ بهمن) رشته‌های بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ را نهایی کنداز این رو وزنه برداری در شرایط سختی قرار دارد و باید بتواند اعتماد کمیته بین المللی المپیک را تا آن موقع جلب کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار